نیکا بیک‌لیک‌لی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

بازیکنان لیگ برتری بسیار خشن بازی می‌کنند/ حضور نفرات خارجی در فصل جدید نقطه قوت برای لیگ ایران است

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۶:۲۷:۳۳
کد خبر: ۱۰۹۵۰۶۴
بازیکنان لیگ برتری بسیار خشن بازی می‌کنند/ حضور نفرات خارجی در فصل جدید نقطه قوت برای لیگ ایران است
سرمربی تیم بسکتبال بانوان مهرام گفت: حضور بازیکنان خارجی در فصل جدید نقطه قوت برای لیگ ایران است.

نیکا بیک‌لیک‌لی، سرمربی تیم بسکتبال مهرام، درباره شکست تیمش مقابل نامی‌نو و نارسینا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: بله متاسفانه این اتفاق افتاد و ما دو بازی را پشت سر هم به حریفان واگذار کردیم. در ابتدای فصل و در همان بازی نخست شادی عبدالوند را به‌خاطر مصدومیت از دست دادیم بازیکنی که فقط در بازی بعدی و در دیدار با گروه بهمن بیشتر از دو کواتر نتوانست کنار تیم باشد. قطعا هر بازیکن و تیمی می‌داند که نبود مهره‌ای مانند شادی چقدر می‌تواند به تیم مهرام آسیب بزند و در کسب این نتایج بی‌تاثیر نباشد. در کنار مهره کلیدی مانند شادی در بازی مقابل نارسینا هم متاسفانه یک بازیکن موثر دیگرمان، تینا عیسائیان، را از دست دادیم و این بازیکن از ناحیه مچ پا دچار شکستگی شد و باعث شد اختلافی که داشتیم از بین برود.

او ادامه داد: به همین دلیل الان برای ارنج اصلی تیم مشکل داریم هرچند باشگاه یک بازیکن ملی‌پوش بوسنی را به تیم اضافه کرده اما چون هنوز خیلی با تیم هماهنگ نیست آن عملکرد مدنظرمان را در بازی نخست خود نداشت ولی قطعا در ادامه با شناختی که از او دارم می‌تواند جای خالی شادی عبدالوند و تینا عیسائیان را پر کند.

سرمربی مهرام درخصوص زمان بازگشت این 2 بازیکن توضیح داد: فعلا هردو مراحل درمان و فیزیوتراپی خود را سپری می‌کنند اما قطعا در بازی‌های رفت نمی‌توانند ما را همراهی کنند، باید منتظر باشیم تا در دیدارهای برگشت لیگ به تیم اضافه شوند.

بیک‌لیک‌لی درباره تاثیر برگزاری متمرکز لیگ بر تشدید آسیب دیدگی بازیکنان گفت: بله این نگرانی از ابتدا وجود داشت اما باید منصف باشیم. به اعتقاد من خستگی زیاد روی مصدومیت بازیکنان تاثیرگذار نبوده و این بیشتر شکل بازی بازیکنان است که خطرآفرین است چون در برخی مواقع بسیار خشن بازی می‌کنند. شکل  برگزاری مسابقات آنهم به صورت متمرکز هم جذابیت خودش را دارد باید نیمه پر لیوان را دید به نظرم رسانه‌ها امسال بی نهایت خوب در کنار لیگ بانوان بودند، حضور بازیکنان خارجی هم چشمگیر بود، در کنار همه این موار بازی‌ها به صورت آنلاین از فضای مجازی پخش می‌شود که خیلی خوب است. 3

نظر شما