صالح مخدومی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

ناهماهنگی تیم‌ ملی قابل توجیه است/ تعطیلی لیگ آسیب بزرگی خواهد زد

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۰۸:۲۹:۴۵
کد خبر: ۱۰۹۵۷۲۵
ناهماهنگی تیم‌ ملی قابل توجیه است/ تعطیلی لیگ آسیب بزرگی خواهد زد
کارشناس بسکتبال کشور گفت: تیم ملی در این مدت اخیر بازی تدارکاتی و تمرین گروهی چندانی نداشت.

به گزارش برنا؛ تیم ملی بسکتبال کشورمان شنبه 8 آذر در چارچوب پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا 2021 در ورزشگاه الغرافه دوحه به مصاف عربستان سعودی رفت و توانست با نتیجه 71 بر 64 به سومین پیروزی ارزشمند خود دست یابد.

صالح مخدومی، کارشناس بسکتبال، درباره عملکرد تیم‌ ملی در این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: به هرحال ایران در حال حاضر جزو قدرت‌های اول آسیاست ولی با این اوصاف از نظر فنی مقابل عربستان عملکرد قابل قبولی نداشتیم هرچند که برنده بازی شدیم. البته این عملکرد هم به دلیل دوری چندین ماهه بازیکنان از فضای مسابقات و اردوها بود، تیم ملی در این مدت حتی بازی تدارکاتی و تمرین گروهی چندانی نداشت بنابراین ناهماهنگی در تیم تقریبا قابل توجیه است. با این شرایط فکر می‌کنم مقابل سوریه بازی بهتری را شاهد باشیم.

او درخصوص شانس قرار گرفتن تیم‌ ملی در بین 8 تیم نخست المپیک گفت: واقعیت این است که نمی‌توان شرایط حال حاضر تیم‌ ملی را با شرایطی که قرار است در المپیک شرکت کند مقایسه کرد. المپیک میدان بزرگی است که فقط 12 تیم برتر جهان در آن حضور دارند و جو مسابقات هم بسیار سنگین است، بنابراین رفتن بین 8 تیم کار بسیار دشواری است ولی غیرممکن نیست. این بستگی به هدف فدراسیون و کادر فنی هم دارد ما بازی‌های بسیار خوبی را در جام جهانی تماشا کردیم شاید بتوانیم در المپیک هم اگر جدی باشیم نمایش خوبی را داشته باشیم.

مخدومی در پایان درباره تاثیر رقابت‌های لیگ در جهت آماده‌سازی ملی‌پوشان پیش از حضور در المپیک توضیح داد: 8 ماه دوری از مسابقات و اردوها از نظر آمادگی جسمانی و روحی بلای زیادی سر بازیکنان و حتی کادر فنی آورد این اتفاق را به وضوح در ناهماهنگی و ضعف جسمانی ملی‌پوشان در بازی با عربستان شاهد بودیم. به نظرم برگزاری لیگ کار درستی است و الان همه جای دنیا لیگ بسکتبال با رعایت پروتکل‌ها برگزار می‌شود. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز