آقای سرمربی یا مرد همه کاره شهرخودرو؟

روزهای تنهایی رحمتی در مشهد

۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۰۵:۱۰:۴۴
کد خبر: ۱۱۲۰۴۱۵
روزهای تنهایی رحمتی در مشهد
سیدمهدی رحمتی فکرش را هم نمی‌کرد که در سال نخست سرمربیگری‌اش این‌چنین زیربار انتقادات تند و تیز برود و به تنهایی با لشکری از منتقدین درون استانی مواجه شود و حتی برای پیدا کردن زمین تمرین و خریدن بلیت هواپیما هم خودش دست به کار شود.

به گزارش برنا؛ سیدمهدی رحمتی در اولین تجربه سرمربیگری خود روزهای سختی را سپری می‌کند. بهترین گلر فوتبال ایران در 10 سال اخیر در تصمیمی ناگهانی که حتی نزدیکانش را هم شوکه کرد، سرمربیگری تیمی را قبول کرد که فصل گذشته دروازه‌بانش بود. رحمتی درحالی سرمربی شهرخودرو شد که این تیم همه بازیکنان موثر خود از محمد قاضی، محمدرضا خلعتبری، میلاد سرلک و محمدحسین مرادمند را از دست داد و باشگاه شهرخودرو هم در فصل نقل و انتقالات نتوانست بازیکن بزرگی جذب کند.

تیم رحمتی لیگ را با برد شروع کرد اما در ادامه نتوانست نتایج خوبش را ادامه دهد. شهرخودرو هفته گذشته بعد از 5 هفته نبردن توانست سایپا را شکست دهد اما در مقابل نفت مسجدسلیمان شکست سختی خورد تا با 3 برد، 5 تساوی و 5 شکست در رده یازدهم جدول قرار بگیرد. بعد از این شکست هواداران مشهدی که از ابتدای فصل هم با سرمربیگری رحمتی به شدت مخالف بودند، به تندی از حمیداوی بابت انتخاب رحمتی گله کردند و خواستار ایجاد تغییرات در کادر مربیگری شهرخودرو شدند.

عدم رضایت هواداران مشهدی از شرایط این تیم باعث شده شایعاتی درباره برکناری رحمتی از شهرخودرو بعد از بازی شنیده شود و بعید نیست که فشارها به مالک باشگاه شهرخودرو باعث شود او تصمیم به ایجاد تغییر در کادر مربیگری تیمش بگیرد.

این درحالی است که هفته گذشته حمیداوی قاطعانه از رحمتی حمایت کرده و گفته بود سیدمهدی رحمتی تا زمانی که دوست داشته باشد می‌تواند مربی شهرخودرو باشد.

حمیدوای، مالک باشگاه شهرخودرو، در تازه‌ترین مصاحبه‌ای که در مورد کادر فنی تیم شهرخودرو داشت حمایت جالبی از سیدمهدی رحمتی داشت و خطاب به خبرنگاران گفت سیدمهدی رحمتی تا زمانی که دوست داشته باشد می‌تواند مربی شهرخودرو باشد. البته این جمله بیشتر از اینکه موضع اصلی مالک باشگاه شهرخودرو باشد شبیه به یک تعارف است چون در فوتبال ایران به خصوص در تیم‌های شخصی وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد اولین اقدام قربانی کردن سرمربی است.

البته امروز داود سیدعباسی، معاون اجرایی باشگاه شهرخودرو، هم از رحمتی حمایت کرده و گفته مدیران باشگاه به رحمتی ایمان دارند و این باشگاه از افرادی که شایعه برکناری رحمتی را منتشر کرده اند شکایت می‌کند.

از طرف دیگر این روزها شخص سرمربی شهرخودرو اوضاع و احوال خوبی ندارد. او طی مدتی که از شروع لیگ برتر گذشته در کلام، سمت سیدمهدی رحمتی سرمربی است، او در لیست تیمش عنوان مدیر تیم را دارد اما در بیرون از مستطیل سبز، نقش همه را یک‌تنه به دوش می‌کشد؛ در قامت سرپرست قرارداد زمین امضا می‌کند و دنبال آن است تا اسپانسر جذب کند، در تمرینات ذهن خود را درگیر چینش ارنج تیمش دارد و در زمین بازی هم با مصائب مختلفی از جمله اخراج بازیکن و 10نفره شدن و .... ناشی از جوانی زیاد تیمش دارد.

از طرف دیگر رحمتی در سفر کاروان تیمش از تبریز به مشهد مجبور شد شخصا بخشی از هزینه‌های بلیت هواپیما را تقبل کند یا اینکه وقتی قبل از بازی با سایپا تیمش را به دلیل بدهی به ورزشگاه امام رضا (ع) راه ندادند خودش شخصا آستین بالا زد و کاری کرد که تیمش وارد ورزشگاه شود. در واقع رحمتی این روزها در مشهد حتی شانه زیر بار مسئولیت‌هایی داده که واقعا در حیطه وظایف او نیست اما مسئولان فوتبالی مشهد بارها او را به دلیل نداشتن مدرک مربیگری از دم شمشیر تیز انتقادات‌شان گذرانده‌اند.

بدون‌ شک سیدمهدی رحمتی فکرش را هم نمی‌کرد که در سال نخست سرمربیگری‌اش این‌چنین زیربار انتقادات تند و تیز برود و به تنهایی با لشکری از منتقدین درون استانی مواجه شود و حتی برای پیدا کردن زمین تمرین و خریدن بلیت هواپیما هم خودش دست به کار شود.

فعلا که مالک باشگاه شهرخودرو در ظاهر از رحمتی حمایت می‌کند اما آنچه واضح است شماره یک سابق استقلال و تیم ملی در تنهایی روزهای سختی را در شهر مورد علاقه‌اش مشهد سپری می‌کند و باید منتظر بمانیم و ببینیم سرنوشت او با شهرخودرویی‌ها به کجا می‌انجامد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز