مجید صافی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

امسال لیگ پرشوری را شاهد خواهیم بود/ هدف‌گذاری‌مان کسب سکو است

۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۰۹:۱۰:۲۳
کد خبر: ۱۱۲۰۴۶۶
امسال لیگ پرشوری را شاهد خواهیم بود/ هدف‌گذاری‌مان کسب سکو است
سرمربی تیم کاراته آوای رزم گفت: امسال لیگ پرشوری را شاهد خواهیم بود و هدفگذاری‌مان کسب سکو است.

مجید صافی، سرمربی تیم کاراته آوای رزم، درباره آخرین وضعیت تیم برای حضور در سوپر لیگ کاراته در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: آوای رزم هشتمین سال است که در لیگ برتر شرکت می‌کند. امسال هم تصمیم داریم یک تیم متحول شده را وارد سوپر لیگ کنیم.‌ تقریبا در بخش کاتا شاکله تیم را حفظ کردیم و هدایت آن نیز به عهده احد شاهین خواهد بود. 

او اضافه کرد: در بخش کومیته هم یکسری تغییراتی داشتیم تا تیم منسجم و خوبی را راهی لیگ کنیم. آوای رزم هر ساله با هدف بازیکن‌سازی در لیگ حاضر می‌شود امسال هم در کنار این تلاش خواهیم کرد شگفتی‌ساز هم شویم. نفرات اصلی ما علی‌اصغر آسیابری، مهدی عاشوری، علی بهبود، امیرحسین فداکار، میلاد افشانی، سینا جلیلیان، جواد رنجبر، سورنا مرادی، مهران یوسفی، نوید عبدالملکی و ... را در کنار تیم داریم و کادر فنی هم شامل حمید فرهادی، نادر جنت، چراغ چشم و امیر بهادر یاری را خواهیم داشت.

صافی در پایان گفت: سال گذشته ما در لیگ عنوان سومی را کسب کردیم. امسال با حضور اسپانسر شخصی که در کنار ماست و حمایت‌هایی که دارد هدف‌گذاری کردیم که به امید خدا سکوی بهتری را کسب کنیم. لیگ متمرکز شرایط خودش را دارد بازیکن‌های حرفه‌ای هستند و تشنه بازی از این نظر قطعا لیگ پر شوری خواهیم داشت. 3

نظر شما