امروز صورت گرفت؛

تاکید علی‌نژاد به اهمیت فدراسیون نجات غریق و غواصی و حمایت دولت در دوران کرونا

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۳:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۱۲۶۹۳۶
تاکید علی‌نژاد به اهمیت فدراسیون نجات غریق و غواصی و حمایت دولت در دوران کرونا
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون نجات غریق و غواصی به عنوان یک فدراسیون مهم که با جان انسان ها سروکار دارد نام برد و از حمایت دولت برای ناجیات غریق با وام 480 میلیارد تومانی خبر داد.

به گزارش برنا، مهدی علی نژاد در مجمع فدراسیون نجات غریق و غواصی که با انتخاب مهدی حیدری همراه بود با تبریک به رییس برگزیده و تقدیر از اعضای مجمع اظهار داشت: رئیس جدید فدراسیون از همکاران خوب ما در وزارت ورزش و جوانان بوده و با اهداف وزارت آشنا است، لذا می‌تواند به پیشرفت این فدراسیون کمک کند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون نجات غریق و غواصی به عنوان فدراسیون مهمی که با جان هموطنان مرتبط است، نام برد و تصریح کرد: این فدراسیون از آنجایی که با جان آدم‌ها سروکار دارد، فدراسیون بسیار مهمی است و مسئولیت شاغلان در این فدراسیون سنگین است. به دلیل شرایط کرونا با مشکلاتی در فعالیت منجیان غریق مواجه هستیم اما با حمایت دولت وام‌هایی را برای این قشر در نظر گرفته‌اند که مبالغ 480 میلیارد تومان است و استخرداران ثبت کرده‌اند که در حال ارجاع به بانک‌ها است.

علی نژاد اهالی رشته نجات غریق و غواصی را به همدلی و هم افزایی فراخواند و گفت: میرسلیم و نوری روسای گذشته این فدراسیون زحمات زیادی کشیدند و کارهای بزرگی در فدراسیون انجام شد. یقین دارم که حیدری این راه را ادامه خواهد داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز