برای کسب کرسی مدرسی باید بسیار تلاش کرد؛

مصلایی‌پور: مجارستان یکی از مراحل انتخاب داوران برای المپیک است

۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۰:۲۷:۱۴
کد خبر: ۱۱۳۳۹۵۵
مصلایی‌پور: مجارستان یکی از مراحل انتخاب داوران برای المپیک است
محمد مصلایی‌پور گفت: رقابت‌های گزینشی المپیک در قاره اروپا یکی از مراحل انتخاب داوران برای المپیک 2021 توکیو است.

به گزارش برنا، محمد مصلایی پور، داور المپیکی و رئیس کمیسیون داوران کشتی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب عنوان کرد: کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی از بنده به منظور قضاوت در رقابت های گزینشی المپیک در قاره اروپا که اواخر اسفندماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار می شود دعوت کرده است.

وی ادامه داد: طی نامه از اتحادیه جهانی مبنی بر گزینش داوران برای المپیک، مقرر گردید از داوران هر قاره تعدادی محدود به عنوان داور بی طرف در قاره های دیگر به قضاوت بپردازند و مابقی داوران واجد الشرایط (داوران المپیکی قضاوت کننده در نورسلطان) در مسابقات گزینشی قاره خود به قضاوت می پردازند.

مصلایی در مورد جایگاه داوری ایران در اتحادیه جهانی گفت: چندین سال پیش ما در داوری دنیا مدرس داشتیم اما در حال حاضر کرسی در کمیسیون داوران کشتی نداریم و برای بدست آوردن آن باید بسیار تلاش کنیم.

رئیس کمیسیون داوران کشور تصریح کرد: روز پنج شنبه گذشته جلسه خوبی را با روسای کمیسیون داوران هیأت های کشتی استان ها داشتیم و نظرات، پیشنهادات و انتقادات آن ها را شنیدیم و مقرر شد که در کمیسیون داوران مورد بررسی قرار گیرد.

وی اظهار داشت: اگر قرار باشد که در داوری دنیا پیشرفت کنیم باید همدل بوده و از نمایندگان کشورمان در میادین بین المللی به خصوص المپیک حمایت کنیم تا با رایزنی های انجام شده بتوانیم، صاحب کرسی در کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی شویم.

مصلایی پور در پایان خاطرنشان کرد: کمیسیون داوران فدراسیون کشتی ایران تمام تلاش خود را برای اینکه دو نماینده داوری در المپیک توکیو داشته باشیم انجام می دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز