نیکا بیک‌لیک‌لی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

بازیکنان خارجی شاغل در لیگ نمی‌توانند قیمت کاذب بدهند/ در مسیر لیگ برد و باخت‌هایمان خیلی به تیم کمک کرد

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۶:۱۵:۲۵
کد خبر: ۱۱۴۰۵۷۲
بازیکنان خارجی شاغل در لیگ نمی‌توانند قیمت کاذب بدهند/ در مسیر لیگ برد و باخت‌هایمان خیلی به تیم کمک کرد
سرمربی تیم بسکتبال بانوان مهرام گفت: بازیکنان خارجی شاغل در لیگ برتر نمی‌توانند قیمت کاذب بدهند.

نیکا بیک‌لیک‌لی، سرمربی تیم بسکتبال بانوان مهرام، درباره عملکرد تیمش در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: خوشبختانه تا به امروز بازی‌های خوبی را انجام دادیم. تیم کش و قوس‌های زیادی داشت در ابتدا موثرترین بازیکن یعنی شادی عبدالوند را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و سپس خانم عیسائیان را اما در ادامه با جذب چند بازیکن خارجی و اضافه شدن مربی‌ خارجی به تیم خیلی خوب پیش رفتیم. نمی‌خواهم بگویم در شرایط ایده‌آل و آرمانی‌ هستیم ولی در مسیر لیگ برد و باخت‌هایمان خیلی به ما کمک کرد.

او با اشاره به حضور بازیکنان خارجی در لیگ برتر گفت: خیلی خوشحالم که استارت حضور بازیکنان خارجی در لیگ ایران با تیم مهرام خورد. امیدوارم این روند با استقبال سایر تیم‌ها همراه شود چرا که بازیکنان خارجی در کیفیت و رشد بسکتبال ایران واقعا موثر هستند. یک زمانی این کار در لیگ ترکیه رخ داد و بازیکنان NBA به ترکیه رفتند و الان لیگ بانوان ترکیه جزو با کیفیت‌ترین لیگ‌هاست. من که به عنوان مربی تیم‌ ملی، که سابقه حضور در مسابقات بین المللی را دارم، از این همکاری با مربیان خارجی رضایت دارم.

بیک‌لیک‌لی درخصوص میزان دستمزد بازیکنان خارجی لیگ برتر خاطرنشان کرد: این بازیکن‌ها شغل‌شان بسکتبال است، مدیر برنامه دارند، کارنامه مشخصی دارند بنابراین نمی‌توانند قیمت کاذب بدهند. مهرام هم یک تیم خصوصی است بنابراین مشکلی برای جذب ندارد یعنی هر باشگاهی می‌تواند براساس بودجه خود هزینه کند. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز