فریناز طائرپور در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

برای فینال برنامه ویژه‌ای داریم/ حضور خارجی‌ها در لیگ به بازیکنان ایرانی انگیزه می‌دهد

۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۵:۱۵:۲۵
کد خبر: ۱۱۴۶۵۸۹
برای فینال برنامه ویژه‌ای داریم/ حضور خارجی‌ها در لیگ به بازیکنان ایرانی انگیزه می‌دهد
سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن گفت: حضور خارجی‌ها در لیگ به بازیکنان ایرانی انگیزه می‌دهد.

فریناز طائرپور، سرمربی تیم بسکتبال گروه بهمن، درباره صعود تیمش به فینال رقابت‌های سوپرلیگ بانوان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: امسال قبل از شروع لیگ ریکاوری خوبی را به دلیل تعطیلات کرونایی داشتیم. روزی هم که قرار شد در لیگ تیمداری کنیم استارت تمرینات‌مان را زدیم. بدنسازی خوبی داشتیم و بازی‌های لیگ را هم به خوبی آغاز کردیم. البته دیدارهای ابتدایی لیگ بیشتر برای‌مان حکم بازی‌های مقدمانی را داشت که آمادگی تیم را محک بزنیم ولی رفته رفته بهتر شدیم و در پلی آف بازی‌های خوبی انجام دادیم که در نهایت هم موفق شدیم به‌عنوان اولین تیم راهی فینال شویم.

او اضافه کرد: مانند همیشه این دوره هم به دنبال قهرمانی هستیم و برای تحقق این هدف هم برنامه داریم. البته که مهرام هم تیم بسیار خوبی است و بازیکنان آماده‌ای دارد اما تلاش خواهیم کرد از عنوان قبلی خودمان دفاع کنیم و اینار هم روی سکو قهرمانی باستیم.

طائرپور افزود: لیگ امسال جذابیت زیادی داشت. هرچند با وجود کرونا انتظار می‌رفت که خیلی مورد توجه نباشد ولی هم فدراسیون برنامه‌ریزی خوبی داشت و هم باشگاه‌ها با جدیت جلو آمدند. تعدادی بازیکن خارجی در لیگ بودند که به اعتقاد من به بازیکن‌های داخلی انگیزه می‌دادند. در کل لیگ خوبی داشتیم و امیدوارم فینال جذابی را هم شاهد باشیم.

او در پایان گفت: باید از مسئولان باشگاه گروه بهمن تشکر کنم که همیشه به خوبی از تیم بانوان حمایت می‌کنند. سال گذشته بعد از قهرمانی عکس تیم به‌طور گسترده در بیلبوردهای شهر نصب شد که اتفاق بسیار خوبی بود. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز