سولسشر هم به کلوپ پیوست؛

به تیم‌های ملی بازیکن نمی‌دهیم!

۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۶:۳۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۷۰۷۴
به تیم‌های ملی بازیکن نمی‌دهیم!
پس از یورگن کلوپ، اکنون نوبت به سولسشر رسیده تا از ندادن بازیکنان منچستریونایتد به تیم‌های ملی در تعطیلات ماه مارچ صحبت کند.

به گزارش برنا، پس از یورگن کلوپ، اکنون نوبت به اوله‌گونار سولسشر رسیده تا از ندادن بازیکنان منچستریونایتد به تیم‌های ملی در تعطیلات ماه مارچ صحبت کند.

با توجه به قوانین فعلی بریتانیا، مسافران پس از بازگشت از برخی کشورها مجبور به گذراندن قرنطینه‌ای ۱۰ روزه هستند و فیفا نیز به همین دلیل، به باشگاه‌ها اجازه داده در صورت وقوع این شرایط به تیم‌های ملی بازیکن ندهند.

سولسشر در این خصوص به اسکای‌اسپورتس گفت: "هیچ معنایی ندارد که در زمانی که به آن‌ها حقوق می‌دهیم، به سفر بروند و پس از بازگشت هم برای ۱۰ روز در اختیار ما نباشند. این صحبتی‌ است که با بازیکنان هم داشته‌ایم."

برای مثال کلیدی‌ترین بازیکن این روزهای یونایتد، برونو فرناندز، با تیم ملی پرتغال دو مسابقه دور از خانه برابر صربستان و لوکزامبورگ خواهد داشت. به این ترتیب او پس از بازگشت مسابقات یونایتد برابر برایتون و تاتنهام را در قرنطینه از دست می‌دهد. این شرایط موجب شده تا بسیاری از تیم های لیگ برتری نسبت به دادن بازیکن به تیم‌های ملی تردید کنند.

نظر شما