رضا نوروزی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

می‌خواهم مربیگری را تجربه کنم/ عیدی جالبی از مرزبان گرفتم

۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۰:۲۲:۳۳
کد خبر: ۱۱۵۱۲۱۴
می‌خواهم مربیگری را تجربه کنم/ عیدی جالبی از مرزبان گرفتم
مهاجم اسبق پرسپولیس اظهار امیدواری کرد این تیم در سال جدید با تداوم روند رو به رشد خود هر 3 جام پیش روی را کسب کند.

رضا نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط پرسپولیس در سال99 گفت: پرسپولیس در مجموع توانست فوتبال خوبی را از خود به نمایش بگذارد. البته این تیم این شانس را داشت که در فینال آسیا نتیجه بهتری بگیرد و قهرمان شود ولی فقط بدشانسی مانع تحقق این موضوع شد. در دوره ای که اکثر تیم های لیگ برتر با نوسان زیادی روبرو بودند پرسپولیس با وجود مشکلات زیاد و جدایی ستاره هایش با ثبات ترین تیم ایران در نتیجه گیری بود. امیدوارم این روند حالا حالاها برای پرسپولیس ادامه دار شود و این تیم در سال جدید علاوه بر لیگ برتر و جام حذفی، بتواند قهرمانی در آسیا را هم تجربه کند.

از نوروزی درخصوص شرایط کلی ایران در سال 99 سوال کردیم که در پاسخ به این سوال تاکید کرد: در سالی که همه چیز تحت تاثیر درگیری دنیا با ویروس کرونا بود، متاسفانه ما هم از این ماجرای تلخ بی نصیب نبودیم و در این سال عزیزان زیادی از جمله چهره های شاخص ورزش و هنر را از دست دادیم که برای فوتبالی ها و اهالی ورزش شوک فوت ناگهانی و تلخ مهرداد میناوند و علی انصاریان این موضوع را تلخ تر کرد.

او در ادامه گفت: در چنین وضعیتی شاید برگزاری بازی های لیگ تنها دلخوشی مردم بود که خدا راشکر با کمترین مشکل به لحاظ شیوع و تلفات کرونایی دنبال شد و امیدوارم رعایت شیوه نامه های بهداشتی مسیر را برای بهتر شدن اوضاع هموار کند.

نوروزی با تاکید نقش کمک و همکاری مردم در ایام نوروز در مهار بیشتر این بیماری افزود: به عنوان عضوی از خانواده ورزش و فوتبال از هموطنانم درخواست دارم که برای حفظ جان خودشان و عزیزان شان بیشتر از گذشته مسائل بهداشتی را رعایت کنند. همه ما مجبوریم  محدودیت ها را جدی بگیریم و تحمل کنیم.

او درمورد حال و  هوای  عید و سال نو می‌گوید: معمولا برای همه حال و هوای عید و نوروز در دوران کودکی خاطره انگیزتر است. قشنگ ترین قسمت آن هم عیدی هایی بود که از فامیل می گرفتیم کلی ذوق می کردیم.

او خاطره جالبی از عیدی گرفتن در دوران بزرگسالی‌اش دارد و در این رابطه می‌گوید: یادم می آید زمانی که پیکان بودم و علیرضا مرزبان مربی مان بود، یک سال به همه ما یک ساعت ورزشی عیدی داد که برای همه اعضای تیم دریافت این عیدی جالب بود.

نوروزی در پایان در مورد برنامه‌هایش در سال 1400 تصریح کرد: یکی از برنامه هایم در سال 1399 حضور در دوره تکمیلی مربیگری بود اما کلاس های مورد نظرم به خاطر کرونا برگزار نشد و اگر شرایط فراهم آید، می خواهم با تکمیل دوره های مربیگری وارد این عرصه شوم. 5/5

نظر شما