اتفاقات مهم ورزشی در هفته‌ای که گذشت؛

سرمربی سابق استقلال در جنوب/ ماشین‌سازی در آستانه سقوط/ یک پرسپولیسی هت‌تریک کرد

۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۰۴:۳۰:۱۳
کد خبر: ۱۱۶۱۳۹۹
سرمربی سابق استقلال در جنوب/ ماشین‌سازی در آستانه سقوط/ یک پرسپولیسی هت‌تریک کرد
سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران سر از جنوب درآورد.

به گزارش برنا؛ در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در ورزش بودیم که در این گزارش به مهم‌ترین رویدادها اشاره می‌شود.

برنده هفته: سپاهان اصفهان

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر میهمان تیم سایپا تهران بود و برابر حریف خود با یک گل به پیروزی رسید تا 40 امتیازی شود و بالاتر از پرسپولیس و استقلال که 38 و 34 امتیازی هستند در صدر جدول قرار بگیرد.

503

بازنده هفته: ماشین سازی تبریز

تیم بحران زده ماشین سازی تبریز که در آستانه انحلال قرار گرفته بود، در هفته نوزدهم لیگ برتر میهمان تیم فوتبال گل گهر سیرجان بود و با نتیجه 3 بر یک شکست خورد تا یک گام دیگر به سقوط نزدیک تر شود. ضمن اینکه با تصمیم مدیریت باشگاه، علیرضا اکبرپور به عنوان سرمربی این تیم معرفی شد.

600

گلزن هفته: یونس شاکری

در بازی دو تیم گل گهر سیرجان و ماشین سازی تبریز، یونس شاکری، مهاجم گل گهر موفق شد سه بار دروازه حریف را باز کند تا اولین هت تریک خود را به ثبت برساند. مهاجم اسبق پرسپولیس بعد از بازی توپ مسابقه را به عنوان یادگاری به منزل برد.

102

محروم هفته: مهدی طارمی

مهدی طارمی، مهاجم تیم فوتبال پورتو پرتغال به علت محرومیت در بازی رفت تیمش برابر چلسی انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان غایب بود. طارمی در دور قبلی دروازه یوونتوس ایتالیا را باز کرد اما در بازی برگشت برابر بیانکونری‌ها از زمین مسابقه اخراج شد.

505

انتخاب هفته: محمود فکری

محمود فکری، سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران بعد از توافق با مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان هدایت این تیم را برعهده گرفت. فکری امیدوار است عملکرد مناسبی در نفت داشته باشد و نتایج خوبی را در ادامه لیگ برتر کسب کند.

506

پیشنهاد هفته: لیگ برتر فوتبال

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 18:50 امروز با دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و نساجی مازندران در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد. دیدار رفت دو تیم به تساوی یک- یک انجامید و باید دید در این رقابت چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد.

دیدار تیم های پرسپولیس و نساجی مازندران-۱

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز