احتشام‌زاده:

پدر با قدرت کرونا را شکست داد/ صندوق هرچه در توان داشته برای پیشکسوتان انجام داده است

۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۰:۵۳:۴۶
کد خبر: ۱۱۶۶۱۰۵
پدر با قدرت کرونا را شکست داد/ صندوق هرچه در توان داشته برای پیشکسوتان انجام داده است
پیشکسوت تنیس روی میز کشور از حال مساعد پدر بعد از بستری 8 روزه در بیمارستان خبر داد و رتبه بندی قهرمانان و پیشکسوتان را جهت انجام واکسیناسیون، ضروری دانست.

به گزارش برنا، احتشام زاده در گفت و گو با روابط عمومی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور گفت: به دلیل شرایط سخت این روزها و مبتلا شدن تعداد کثیری از مردم به ویروس کرونا باید خیلی بیشتر از روزهای گذشته مراقب بوده و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

وی در مورد وضعیت حال حاضر امیر احتشام زاده پیشکسوت بزرگ تنیس روی میز کشور اظهار کرد: در هفته دوم ایام تعطیلات عید نوروز امسال پدر کمی حالش بد شد و متوجه شدیم که متاسفانه به ویروس کرونا دچار شده است. سریعا به بیمارستان مراجعه کردیم و خوشبختانه پس از 8 روز بستری، رسیدگی و مراقبت پدر در کمال صحت و سلامت از بیمارستان ترخیص شد و در حال حاضر شرایط نسبتا خوبی دارد.

احتشام‌زاده با بیان اینکه موافق تزریق واکسن کرونا است، بیان داشت: فکر می‌کنم تزریق واکسن حالا اگر محصول هر کشوری هم که باشد ضرر ندارد ازین رو امیدوارم مسئولان وزارت بهداشت و وزارت ورزش با رتبه و زمان‌بندی واکسیناسیون سالمندان و ورزشکاران هرچه زودتر شرایطی را در تسریع این زمینه فراهم کنند.

وی در پایان با تشکر از اقدامات دکتر ابطحی افزود: از صندوق ممنونم زیرا همیشه هر کاری که توانسته و در توان داشته در هر زمینه ای برای پیشکسوتان انجام داده است. بسیاری از پیشکسوتان از زمانی که دکتر ابطحی در راس صندوق گرفته است این مجموعه را خانه خود دانسته و از اقدامات ایشان کمال رضایت را دارند.

امیر احتشام زاده قهرمان اسبق و پیشکسوت تنیس روی میز ایران به مدت 25 سال قهرمان ایران و عضو تیم ملی پینگ پنگ بوده است. وی ملقب به پدر تنیس روی میز ایران است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز