فضل الله باقرزاده:

بودجه تخصیصی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بی‌سابقه بوده است

۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۳:۴۳:۵۴
کد خبر: ۱۱۶۶۹۲۹
بودجه تخصیصی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بی‌سابقه بوده است
رییس فدراسیون شمشیربازی پرداخت سریع و به موقع وزارت ورزش و جوانان برای دو ماه ابتدایی سال 1400 را کار بسیار ارزشمندی دانست که به آرامش جامعه ورزش برای آمادگی بهتر به منظور حضور قدرتمند در بازی های المپیک توکیو کمک می کند.

به گزارش برنا، فضل الله باقرزاده در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اهمیت پرداخت سریع و به موقع وزارت ورزش و جوانان برای دو ماه ابتدای سال را که بصورت یکجا به حساب فدراسیون ها واریز شده بسیار ارزشمند ارزیابی کرد.

او گفت: پرداخت اعتبارات فدراسیون ها از سوی وزارت ورزش و جوانان به این شکل و با سرعت در ابتدای سال بی سابقه بود. این اقدام در ایجاد آرامش فدراسیون ها بویژه فدراسیون هایی که برای بازی های المپیک آماده می شوند ارزش زیادی دارد و باعث خواهد شد فرآیند آمادگی برای حضور قدرتمند در بازی های المپیک به خوبی طی شود.

رییس فدراسیون شمشیربازی تصریح کرد: کمیته ملی المپیک نیز در پرداخت اعتبارات به فدراسیون ها عملکرد بسیار خوبی داشته است و به خوبی و با سرعت و دقت اعتبارات را واریز کرده اند که همه این موارد بیانگر حمایت قاطع وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از کاروان ورزشی ایران است و این حمایت و پشتیبانی قطعا به سود ورزش کشور است و امیدوارم با توجه به آرامش موجود در ارکان مدیریتی ورزش کشور ماه های باقیمانده تا شروع بازی های المپیک نیز به خوبی سپری شود و در نهایت منجر به اتفاقات و افتخارات بی نظیر در توکیو شود.

باقرزاده شرایط شمشیربازی ایران برای حضور در المپیک توکیو را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: شمشیربازی در المپیک ریو در یکقدمی مدال قرار داشت ولی به دلایل مختلف و در کمال شایستگی به ان نرسید اما برای المپیک توکیو با قدرت تر از همیشه به فکر صید مدال تاریخی برای ورزش ایران هستیم تا به تاریخ سازی خود ادامه دهیم.

نایب رییس کمیته ملی المپیک گفت: شمشیربازی با کسب مدال جهانی عابدینی در سال 98 یک نتیجه بسیار خوب را رقم زد و انگیزه اهالی این رشته را برای مدال المپیکی دو چندان کرده است که امیدوارم سیر صعودی شمشیربازی ادامه یابد و مدال المپیکی این رشته هم به ویترین افتخارات اضافه شود تا رونق بیشتری در ورزش بوجود اید و علاقمندان به این رشته افزایش پیدا کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز