مدیرعامل صندوق حمایت از وزیر ورزش و جوانان درخواست کرد:

اولویت واکسیناسیون پیشکسوتان و قهرمانان ورزش کشور

۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۱:۰۶:۵۵
کد خبر: ۱۱۶۷۳۱۶
اولویت واکسیناسیون پیشکسوتان و قهرمانان ورزش کشور
مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور طی درخواستی از وزیر ورزش و جوانان خواستار در اولویت قرار گرفتن تزریق واکسن کووید 19 به قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور شد.

به گزارش برنا، دکتر ابطحی، مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور طی درخواستی از وزیر ورزش و جوانان خواستار در اولویت قرار گرفتن تزریق واکسن کووید 19 به قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور شد.

با توجه به شیوع بیماری کرونا و آغاز تزریق واکسن کووید 19 به گروه های مختلف، دکتر ابطحی، مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور طی درخواستی از دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان خواستار در اولویت قرار گرفتن تزریق واکسن کووید 19 به قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور شد.

متن در خواست دکتر ابطحی به شرح زیر است:

"جناب آقای دکتر سلطانی فر

وزیر محترم ورزش و جوانان

با سلام و احترام

قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور که در سال های نه چندان دور افتخارات فراوان در آوردگاه های المپیک، جهانی و آسیایی برای کشور کسب کردند، امروزه از آسیب های فراوان جسمی و بیماری های جان فرسا رنج می برند و شایسته توجه ویژه اند. خواهشمند است ترتیبی اتخاذ فرمایید تا نامبردگان عضو صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور در اولویت تزریق واکسن کووید 19 قرار گیرند.  امید است این اقدام، گام کوچکی در پاسخ به یک عمر تلاش این نام آوران عرصه ورزش باشد."

گفتنی است، وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این درخواست دستور پیگیری های لازم از طریق وزارت بهداشت و درمان را صادر کرده است.

نظر شما