سهراب انتظاری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

سرخ‌پوشان می‌توانند در اصفهان به هدف مهم خود برسند/ شهریار پدیده پرسپولیس در آسیا بود

۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۱۷۳۷۳۵
سرخ‌پوشان می‌توانند در اصفهان به هدف مهم خود برسند/ شهریار پدیده پرسپولیس در آسیا بود
مهاجم اسبق پرسپولیس به پیروزی این تیم مقابل سپاهان اصفهان در لیگ برتر امیدوار است.

سهراب انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس با وجود همه مشکلات و چالش هایی که داشت توانست عملکرد فوق العاده ای را در لیگ قهرمانان داشته باشد. پرسپولیس در این دوره زیبا و مقتدر کار کرد و یک سر و گردن از  همه تیم ها بالاتر بود. بچه ها با وجود همه محدودیت ها 6 بازی سنگین و پرفشار را پشت سرگذاشتند و با اقتدار صعود کردند. در این میان باید علاوه بر کادر فنی و بازیکنان یک خسته نباشید جانانه به کادر پزشکی و بدنسازی تیم نیز گفت که در این روزها کار سخت و مهمی را داشتند و توانستند سهم زیادی در موفقیت های تیم داشته باشند. پرسپولیس در حالی با نمایش فوق العاده به مرحله بعد صعود کرد که انتظار دیگری از این تیم نمی رفت و جا دارد به هواداران هم این موفقیت را تبریک بگویم.

مهاجم اسبق پرسپولیس با تمجید از عملکرد همه بازیکنان، درخصوص عملکرد فاز تهاجمی تیم در این تورنمنت تاکید کرد: به نظرم مهاجمان پرسپولیس در این رقابت ها فوق العاده بودند. به اعتقاد من مهدی ترابی بهترین بازیکن این گروه بود که نقش مهمی در موفقیت پرسپولیس داشت. در مورد شرایط عیسی آل کثیر هم باید بگویم پس از 6 ماه وحشتناک و پرفشاری که پشت سرگذاشت خودش را به خوبی با شرایط موجود وفق داد و مهره ای مثمرثمر برای پرسپولیس بود. شهریار مغانلو با وجود اینکه مدت زمان کمی از حضورش در پرسپولیس می گذرد اما توانست بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد و به نظر من پدیده این گروه بود.

او درمورد بازی پیش روی پرسپولیس برابر سپاهان گفت: با توجه به شرایط فعلی، در حال حاضر شرایط به نوعی به سود سپاهان است. پرسپولیس پس از 6 بازی سنگین باید حضور دوباره ای در لیگ داشته باشد اما اطمینان دارم پرسپولیسی ها با غیرت مثال زدنی شان برای کسب پنجمین قهرمانی متوالی تمام سختی ها و مشکلات را به جان می خرند و برای برد در این دیدار 6 امتیازی از جانشان مایه می گذارند. با توجه به اینکه هر دو تیم در کورس قهرمانی حضور دارند، بازی سختی در انتظار هر دو تیم خواهد بود که امیدوارم پرسپولیس با این 3 امتیاز مهم و حساس این بازی سرنوشت ساز را به سود خود به پایان برساند.  4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز