علیرضا محمد در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس یک قهرمانی از آسیا طلب دارد/ ساختار دفاعی تیم گل‌محمدی تحسین برانگیز است/ این پیروزی مسیر قهرمانی را هموارتر می‌کند

۱۴۰۰/۰۲/۱۴ - ۰۶:۱۷:۲۷
کد خبر: ۱۱۷۴۲۴۴
پرسپولیس یک قهرمانی از آسیا طلب دارد/ ساختار دفاعی تیم گل‌محمدی تحسین برانگیز است/ این پیروزی مسیر قهرمانی را هموارتر می‌کند
مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: بازی سپاهان و پرسپولیس یک بازی مهم و 6 امتیازی برای هر دو تیم به خصوص پرسپولیس محسوب می‌شود.

علیرضا محمد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرگزاری برنا با مثبت ارزیابی کردن شرایط این روزهای پرسپولیس تهران اظهار داشت: نمایش مقتدرانه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نشان داد تیم یحیی گل محمدی شایسته قهرمانی در آسیا است و دیگر زمان آن فرا رسیده که حق به حقدار برسد و پرسپولیس جامی را که از آسیا طلب دارد را کسب کند.

مدافع اسبق پرسپولیس افزود: در دور گروهی لیگ قهرمانان پرسپولیس به گونه ای کار کرد که دیگر جای هیچ حرف و حدیثی را باقی نگذاشت و این تیم نشان داد وقعا مستحق جام آسیایی است، اگر پرسپولیس در سال قبل بدشانسی نمی آورد، قهرمان می شد و حالا باید جبران مافات کرده و این بار در فینال به پیروزی برسد. یک جام قهرمانی در آسیا مزد تلاش و غیرت پرسپولیسی ها است که من به دور از تعصب به تحقق آن در این فصل برای پرسپولیس خوشبین هستم.

او درمورد عملکرد فاز دفاعی پرسپولیس در این دوره از بازی‌ها تاکید کرد: دفاع پرسپولیس فوق العاده است. درست است که در این 6 بازی 5 گل خورده برای تیم پرسپولیس به ثبت رسید اما این موضوع ملاک قضاوت در مورد عملکرد مدافعان این تیم نیست. گل خوردن در هر بازی برای هر تیمی طبیعی است. شما ببینید در سطح لیگ قهرمانان اروپا هم بازی ها بعضا پرگل می شود. به نظرم در مجموع عملکرد خط دفاعی پرسپولیس قابل تحسین است. این تیم سالهاست از انسجام دفاعی خوبی برخوردار است و ساختار دفاعی این تیم سر و شکل خوبی به خود گرفته است. ضمن اینکه باید به این موضوع اشاره کنم که شرایط دفاعی تیم ها را نباید منحصر به 4 دفاع حاضر در زمین دانست. بلکه شکل دفاع تیمی مهم است که پرسپولیس از شکل خوبی برخوردار است و از خط حمله تا خط دروازه همه بچه ها در بحث دفاعی موفق عمل کرده اند.

محمد درخصوص پیش‌بینی‌اش از آینده پرسپولیس در لیگ قهرمانان به خبرنگار برنا گفت: با کیفیتی که در مرحله اول از پرسپولیس شاهد بودیم، قهرمانی برای این تیم دور از دسترس نیست و به اعتقاد من اگر در ادامه بازی ها بازیکنان به طور کامل در اختیار کادر فنی باشند و خدای نکرده بحث محرومیت و مصدومیت برای پرسپولیسی ها پیش نیاید، این تیم قهرمانی آسیا را کسب خواهد کرد..

بازیکن سابق سرخ‌ها درمورد بازی پرسپولیس برابر سپاهان تصریح کرد: این بازی یک بازی مهم و 6 امتیازی برای هر دو تیم به خصوص پرسپولیس محسوب می شود. پیروزی در این دیدار می تواند حاشیه امنیت خوبی را برای پرسپولیس در صدر ایجاد کرده و به نوعی مسیر قهرمانی پنجم را برای تیم گل محمدی هموارتر از قبل کند.

او درخصوص تقابل خط دفاع پرسپولیس با آقای گل لیگ برتر خاطرنشان کرد: همان طور که در لابه لای صحبت هایم اشاره کردم پرسپولیس خط دفاع فوق العاده ای دارد و به نظرم سیدجلال و دیگر مدافعان پرسپولیس برابر سپاهان اجازه خودنمایی به مهاجمان حریف به خصوص سجاد شهباززاده را نخواهند داد. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز