محمد مومنی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

استقلال نباید ستاره‌هایش را بفروشد/ مجیدی و شاگردانش در جنگی نابرابر پیروز شدند

۱۴۰۰/۰۲/۱۷ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۱۷۵۶۰۴
استقلال نباید ستاره‌هایش را بفروشد/ مجیدی و شاگردانش در جنگی نابرابر پیروز شدند
پیشکسوت استقلال گفت: متاسفانه استقلال در سال های اخیر تا آمده جانی بگیرد، تضعیف شده و امسال نباید اجازه دهیم آن اتفاقات تکرار شوند.

محمد مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره شرایط تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: زمانی که فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد از این انتخاب تمجید کردم و گفتم او بهترین گزینه بوده است. همه ما می‌دانیم او از محبوب‌ترین بازیکنان تاریخ استقلال و به نوعی فرزند باشگاه است. مجیدی مقبولیت زیادی بین استقلالی‌ها دارد و باید از این موضوع به بهترین شکل استفاده کند. هواداران خودشان فرهاد را خواسته‌اند و باید تحت هر شرایطی از او حمایت کنند. نتایج استقلال و سبک بازی این تیم نشان می دهد مجیدی طی 2 ماهی که در استقلال حضور داشته تاثیر مثبتی روی تیم گذاشته و توانسته هم از نظر روحی و هم بدنی بازیکنان را متحول کند. همانطور که خود مجیدی هم گفته این تیم هنوز کار دارد تا به روزهای خوبش برگردد اما مهم‌تر از هر چیز این است که استقلال دوباره شخصیتش را به دست آورده است.

او ادامه داد: نمایش استقلال در آسیا بی نقص نبود اما دلپذیر بود و باعث شد تیم های آسیایی از این تیم حساب ببرند و یادشان بیاید استقلال قدرتی بزرگ در آسیا است. وقتی استقلال در گروه مرگ قرار گرفت کمتر کسی به صعود این تیم به عنوان تیم اول خوشبین بود اما دیدیم که استقلال در کمال شایستگی توانست از آن گروه دشوار صعود کند. به اعتقاد من اگر در 2 بازی با الدحیل اشتباهات داوری رخ نمی داد استقلال قبل از بازی پایانی تکلیف صعودش را یکسره می کرد اما مجیدی و شاگردانش مردانه در جنگی نابرابر پیروز شدند و به مرحله بعد رسیدند.

مومنی درباره اینکه آیا ادعای مجیدی مبنی بر قهرمان شدن استقلال در آسیا می‌تواند به واقعیت تبدیل شود یا نه، افزود: قطعا هدف استقلال صعود از مرحله گروهی نیست. یکی از کارهای خوبی که مجیدی در استقلال انجام داده بالا بردن انگیزه و روحیه جنگندگی در بازیکنان است. قطعا رسیدن به ستاره سوم برای استقلال دور از دسترس نیست اما باید واقعیت ها را هم در نظر داشت. در اخبار می خوانیم که الهلال به دنبال تقویت تیمش است و به نظر من عربستانی‌ها از تمام ظرفیت‌های خود استفاده می‌کنند تا الهلال را برای دیدار با استقلال و قهرمانی آسیا تا حد امکان تجهیز و تقویت کنند و قطعا الهلال با قدرتی مضاعف به دیدار استقلال می‌آید. بنابراین استقلال هم باید تقویت شود اگر به دنبال قهرمانی است. خود مجیدی بهتر می داند تیمش در کدام پست ها ضعف دارد و نیازمند تقویت است. امیدوارم باشگاه استقلال هرچه در توان دارد بگذارد و این تیم را با قدرت زیاد به مصاف الهلال بفرستد.

بازیکن اسبق استقلال بیان کرد: این روزها اخباری درباره جدایی ستاره ها یا فروش آنها می شنویم که اصلا خوشایند نیست. استقلال نه تنها باید همه نفرات خود را حفظ کند بلکه باید تقویت هم شود نه اینکه چوب حراج بزند به ستاره هایش. حالا که این فرصت پیش آمده تا نیم نگاهی به کسب ستاره سوم داشته باشیم، نباید به هیچ عنوان اجازه دهیم تیم تضعیف شود. باشگاه استقلال وظیفه دارد همه نفرات حود را حفظ کند و با نظر سرمربی هم تیم را تقویت کند. متاسفانه استقلال در سال های اخیر تا آمده جانی بگیرد، تضعیف شده و امسال نباید اجازه دهیم آن اتفاقات تکرار شوند. 4

نظر شما