به خاطر کم تحرکی بیماری های غیرواگیر افزایش یافته است؛

ملایی: با مشارکت وزارت ورزش و حمایت معاونت توسعه ورزش همگانی ادبیات جدیدی را در ورزش همگانی ترویج دادیم

۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۱۶:۴۴:۲۸
کد خبر: ۱۱۷۷۲۵۹
ملایی: با مشارکت وزارت ورزش و حمایت معاونت توسعه ورزش همگانی ادبیات جدیدی را در ورزش همگانی ترویج دادیم
رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: در دو سال گذشته با مشارکت وزارت ورزش و حمایت معاونت توسعه ورزش همگانی ادبیات جدیدی را در ورزش همگانی ترویج دادیم و رفع کم تحرکی و کاهش فعالیت های بدنی را به عنوان یک مطالبه مطرح کردیم.

به گزارش برنا،  افشین ملایی در مراسم رونمایی از طرح های ملی فدراسیون ورزش های همگانی با اشاره به اقداماتی که از سال گذشته برای تشویق و ترغیبت مردم به ورزش در دوران کرونا صورت گرفته است، گفت: کم توجهی به ورزش همگانی چه مستقیم و چه به صورت غیرمستقیم باعث تحمیل هزینه های سنگینی به مردم و کشور شده است. به خاطر کم تحرکی و کاهش فعالیت های بدنی بیماری های غیرواگیر افزایش یافته و از این ناحیه هزینه 45 هزار میلیارد تومانی برای درمان به کشور وارد شده است.

وی با تاکید بر این که سرمایه گذاری در ورزش همگانی یک پس انداز مهم برای جمهوری اسلامی قلمداد خواهد شد گفت: ارزش های مدیریتی در این بخش باید تغییر کند و به جای سرمایه گذاری کوتاه مدت و کم اثر، باید به سمت سرمایه گذاری بلند مدت برویم چرا که ثمرات این سرمایه گذاری تا چند دهه در کشور باقی خواهد ماند.

افشین ملایی در ادامه تصریح کرد: در دو سال گذشته با مشارکت وزارت ورزش و حمایت معاونت توسعه ورزش همگانی ادبیات جدیدی را در ورزش همگانی ترویج دادیم و رفع کم تحرکی و کاهش فعالیت های بدنی را به عنوان یک مطالبه مطرح کردیم.

رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی تاکید کرد: در همین راستا سعی کردیم از طرفیت های برون سازمانی و بین بخشی هم استفاده کنیم. در شرایط فعلی تیم بزرگی در کشور شکل گرفته است و امیدواریم بتوانیم با اجرای برنامه های مد نظرمان و حمایت های مالی که از ورزش همگانی صورت می گیرد، حداکثر استفاده را از این برنامه ها داشته باشیم.

افشین ملایی در پایان گفت: متناسب با شرایط کرونا از خلاقیت و نوآوری در رویدادهای مختلف استفاده کرده ایم. یکی از کارهایی که در تابستان پیش رو با حمایت کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش انجام خواهیم داد برگزاری المپیاد ورزش های مجازی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز