وزنه‌بردار پارالمپیکی:

برای رکوردشکنی در توکیو آماده‌ام

۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۰:۳۸:۵۹
کد خبر: ۱۱۷۸۰۶۵
برای رکوردشکنی در توکیو آماده‌ام
وزنه بردار پارالمپیکی پس از کسب مدال طلا در جام جهانی وزنه برداری تایلند گفت: با آمادگی خوبی که دارم خود را برای کسب مدال طلا و رکوردشکنی در دسته ۹۷ کیلوگرم بازی‌های پارالمپیک توکیو آماده کرده‌ام.

به گزارش برنا، حامد صلحی پور اظهار کرد: با وجود این که تیم وزنه برداری به خاطر کرونا بیش از یک سال در هیچ تورنمنت برون مرزی شرکت نکرده بود اما با آمادگی خوبی که وزنه برداران از نظر بدنی و روانی داشتند با کسب نتایج خوب از جام جهانی تایلند سربلند بیرون آمدند، امیدوارم این نتیجه را در توکیو نیز تکرار کنیم.

وی پیرامون این پرسش که چقدر امیدوار به کسب مدال طلا در جام جهانی تایلند بودید، افزود: چون قرار بود در تورنمنت بین المللی گرجستان شرکت کنیم، برای کسب مدال در این تورنمنت برنامه ریزی خوبی انجام داده بودم که با لغو این تورنمنت، عازم تایلند شدیم. به هر صورت این مسابقه آخرین درگاه برای کسب مجوز جهت حضور در پارالمپیک توکیو بود و کسب مدال در این تورنمنت برای من اهمیت زیادی داشت.

صلحی پور در پاسخ به این پرسش که چقدر امیدوار به تکرار این مدال و رکودشکنی در دسته ۹۷ کیلوگرم در توکیو هستید، خاطرنشان کرد: من در همین دسته رکورددار آسیا هستم و تلاشم بر این است که در پارالمپیک توکیو نیز در این دسته ضمن کسب مدال طلا رکوردشکنی نیز داشته باشم. البته هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست و همه چیز بستگی به شرایط مسابقات دارد.

وی ضمن تشکر از کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولان، گفت: با حمایت کمیته ملی پارالمپیک و با همکاری فدراسیون تا به امروز با وجود کرونا از اردوهای منظم و خوبی برخوردار بودیم که امیدوارم همین روند تا زمان اعزام به توکیو ادامه داشته باشد.

وزنه بردار پارالمپیکی در پایان افزود: در پارالمپیک ریو متاسفانه به دلیل اشتباه نادرست مربیان مدال را از دست دادم اما این دوره عزم خود را جزم کرده ام که بهترین نتیجه را در توکیو کسب و ناکامی ریو را نیز جبران کنم.

نظر شما