محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

گفته بودم بحرین حریف ما نمی‌شود/ دست کادر فنی تیم ملی باز است/ با این روند عراق را هم شکست می‌دهیم

۱۴۰۰/۰۳/۱۷ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۱۸۹۵۸۹
گفته بودم بحرین حریف ما نمی‌شود/ دست کادر فنی تیم ملی باز است/ با این روند عراق را هم شکست می‌دهیم
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: من قبل از بازی هم گفته بودم شرایط فنی و فوتبالی تیم ملی ایران به گونه‌ای است که تیم‌هایی در حد بحرین نمی‌توانند برای ما دردسرساز شوند.

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا ضمن تمجید از عملکرد تیم ملی برابر بحرین اظهار داشت: همان طور که قابل پیش بینی بود تیم ملی از هر جهت در مقابل حریف خود بهتر و سرتر بود و موفق شد با نمایشی خوب، گام مهمی را به سوی صعود به جام جهانی بردارد.

او درخصوص روند بازی ایران و بحرین تاکید کرد: بچه ها در 10-15 دقیقه اول یک مقدار استرس داشتند که البته این موضوع طبیعی بود ولی رفته رفته نفرات ما سوار بازی شدند و موفق شدند نبض مسابقه را در اختیار بگیرند. 

پنجعلی افزود: در نیمه دوم آهنگ حرکتی تیم ما بهتر از نیمه اول شد و گل اول ایران فشار زیادی را از روی تیم ما برداشت و استرس و فشار را به حریف منتقل کرد و در نهایت منجر به این شد که پیروزی پرگلی برای ایران به ثبت برسد. 

او درمورد تغییراتی که در این دیدار در ترکیب اصلی تیم ملی ایجاد شده بود، گفت: این اتفاق قابل پیش بینی بود. تیم ملی برابر هنگ کنگ به نوعی دیدار تدارکاتی را پشت سر گذاشت و برای این دیدار نیز کادر فنی با شناخت بیشتری که از نفرات خود پیدا کرده  بود و بر اساس نقاط ضعف و قوت حریف ترکیب خوبی را به زمین فرستاد که در ادامه نفرات تعویضی هم فوق العاده بودند تا مجموعه اتفاقات منجر به پیروزی ارزشمندی برای ایران شود. با روند خوبی که ایران در این دو بازی داشت، اطمینان دارم عراق را هم شکست خواهیم داد.

کاپیتان پیشین پرسپولیس و تیم ملی تصریح کرد: قبل از بازی هم گفته بودم شرایط فنی و فوتبالی تیم ملی ایران به گونه ای است که تیم هایی در حد بحرین نمی توانند برای ما دردسرساز شود. خدا را شکر بچه ها در این دیدار کاملا حرفه ای عمل کردند و بدون استرس توپ را تحت مالکیت خود درآوردند و اجازه هیچ بازیسازی و پیاده کردن برنامه های تاکتیکی را به بحرین ندادند. 

پیشکسوت فوتبال درمورد بهترین بازیکن تیم ملی در این بازی گفت: همه بچه ها خوب و هماهنگ بودند و حتی نفراتی که بازیکن تعویضی بودند و زمان کمی را در ترکیب حضور داشتند، به لحاظ فنی خیلی خوب نشان دادند. زوج مهدی طارمی و سردار آزمون در این بازی فوق العاده بودند و با خلاقیت و هماهنگی خوبی که  از خود به نمایش گذاشتند، سهم زیادی در این پیروزی داشتند. تیم ما اینقدر بازیکن خوب و آماده دارد که دست کادر فنی روی نیمکتش کاملا باز است و از این جهت هم در بازی های بعدی استرسی برای ما ایجاد نخواهد شد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز