رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس:

تحریم نباید شامل حال یک باشگاه ورزشی شود/ می‌خواهیم ماجرای کالدرون را با تعامل حل کنیم

۱۴۰۰/۰۳/۲۱ - ۱۱:۴۵:۴۹
کد خبر: ۱۱۹۱۰۶۰
تحریم نباید شامل حال یک باشگاه ورزشی شود/ می‌خواهیم ماجرای کالدرون را با تعامل حل کنیم
سیدمجید صدری در گفت‌وگو با بخش خبری سیما درباره مسائل روز باشگاه مطالبی را مطرح کرد.

 

به گزارش برنا؛ مجید صدری  در ابتدای صحبت‌های خود گفت: تیم فوتبال پرسپولیس، وضعیت خوبی دارد و دوستان مشغول تمرین هستند تا ان‌شاءالله بتوانیم مسابقات را به نحو احسن ادامه بدهیم. یکی از مسایلی که به محض ورود به پرسپولیس با آن روبرو بودیم، طلب از کنفدراسیون بابت پاداش آسیایی بود. با وجود پیگیری‌ها این پول را به خاطر تحریم‌ها هنوز به ما نداده‌اند. این مساله خیلی بی انصافی است. دوستان دم از ورزش و آزادی می‌زنند اما در این شرایط تحریم نباید شامل حال یک باشگاه ورزشی شود.

مذاکره با گابریل کالدرون

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره سرنوشت پرونده کالدرون و خواکین ادامه داد: حکم مربوط به آقای کالدرون اخیرا به ما ابلاغ شده است. موضوع را از طریق مراجع قضایی و قانونی دنبال می‌کنیم که بالاخره اگر بتوانیم با آقای کالدرون مذاکره‌ای داشته باشیم و اگر شد موضوع را با تعامل حل کنیم.

استفاده از مربی و بازیکن داخلی حکم تولید داخلی دارد

 از زمانی که به پرسپولیس آمدیم تلاش کردیم که از بازیکنان و مربیان داخلی استفاده کنیم. تا همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند، ما هم از سرمایه‌های داخلی استفاده کنیم که حکم همان تولید داخلی را دارد. در این راستا آقای گل‌محمدی هم ما را روسفید کرد. حضور و عملکرد او و همه اعضای کادرفنی ما که ایرانی هستند، باعث افتخار است.

کارگزار باید با شرایط ما ادامه بدهد

سید مجید صدری درباره احتمال ادامه همکاری با کارگزار فعلی باشگاه افزود: با کارگزار در حال صحبت هستیم. اگر با شرایط ما توافق کنند، ادامه می‌دهیم و اگر نتوانند، بالاخره باید زیرساخت‌های درآمدی را برای باشگاه ایجاد کنیم. باید یک قرارداد داشته باشیم که در تمام زمینه‌ها، شفاف و روشن باشد که منافع دو طرف را تامین کند. قرار نیست کارگزار یک‌طرفه فقط پول بدهد و ما باشگاه را بچرخانیم.

راه‌اندازی فروشگاه پرسپولیس

ما همین هفته آینده، فروشگاه پرسپولیس را راه‌اندازی می‌کنیم تا محصولات مورد نیاز هواداران از لباس تیم تا سایر ملزومات را از طریق سفارش اینترنتی خریداری کنند و در خانه تحویل‌شان شود. هوادار هم خیالش راحت باشد که آن چه می‌خواهد را با همان مبلغ ولی با برند پرسپولیس در اختیار می‌گیرد و سود حاصله هم  در تیم محبوبش هزینه می‌شود.

باشگاه تمام وظایفش در خصوصی‌سازی را انجام داد

رییس هیات مدیره پرسپولیس درباره سرنوشت عرضه بخشی از سهام باشگاه به بخش خصوصی گفت: همه کارهایی که در این حوزه مربوط به باشگاه بود، انجام شده است و کار از این جهت به انتها رسید. فکر می‌کنم عرضه سهام پرسپولیس تا پایان دولت فعلی، اجرایی شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز