مراسم رونمایی از کمربندهای قهرمانی اولین مسابقات قهرمانی ملی انجمن بوکس حرفه ای و نیمه حرفه ای ایران برگزار شد

۱۴۰۰/۰۳/۲۱ - ۱۷:۴۸:۲۶
کد خبر: ۱۱۹۱۱۷۳
مراسم رونمایی از کمربندهای قهرمانی اولین مسابقات قهرمانی ملی انجمن بوکس حرفه ای و نیمه حرفه ای ایران برگزار شد
مراسم رونمایی از کمربندهای قهرمانی اولین مسابقات قهرمانی ملی انجمن بوکس حرفه ای و نیمه حرفه ای ایران برگزار شد.

به گزارش برنا، انجمن بوکس حرفه ای و نیمه حرفه ای کشور با نظارت فدراسیون بوکس قصد دارد نخستین مسابقات ملی خود را با عنوان "نشنال تایتل" و "آسیا تایتل" در تیر ماه سال جاری با حضور ورزشکارانی از کشورهای ایران، ترکیه و سوریه به میزبانی مجموعه ورزشی ستارگان برفی، واقع در دیزین برگزار کند.

در این پیکارها که در فضای باز و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام می شود، ۱۶ بوکسور عنوان دار در اوزان مختلف، بر سر تصاحب کمربند قهرمانی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. گفتنی است در جریان این مسابقات، علاوه بر برگزاری دو مبارزه سوپرفایت میان نمایندگان ایران، سوریه و ترکیه، علی دهقان بوکسور مطرح کشورمان نیز در یک جدال حساس برای کسب کمربند آسیایی، به مصاف "جان امیر گوچ" از ترکیه می رود.

برهمین اساس، روز جمعه ۲۱ خرداد ماه مراسم رونمایی از کمربندهای قهرمانی این رقابتها و همچنین معرفی ورزشکاران شرکت کننده، با حضور حسن محمدلو رئیس انجمن بوکس حرفه ای و نیمه حرفه ای کشور و جمعی از قهرمانان و مسئولین انجمن، در محل ورزشگاه شهید معتمدی تهران(کارگران) برگزار شد.

محمدلو در پایان مراسم در گفت و گو با خبرنگار ما در مورد این رقابتها اظهار داشت: بعد از یکسال و نیم وقفه در فعالیتهای انجمن به دلیل شیوع بیماری کرونا، این اولین رویداد رسمی ما محسوب می شود که به صورت آزمایشی و با نفرات محدود انجام می گیرد.

وی افزود: به منظور حفظ سلامت ورزشکاران و رعایت بهتر شیوه نامه های بهداشتی، مسابقات را در فضای باز و در منطقه خوش آب و هوای "دیزین" استان البرز تنها با ۱۴ قهرمان عنوان دار از کشورمان و همچنین دو بوکسور مطرح از کشورهای ترکیه و سوریه برگزار خواهیم کرد.

رئیس انجمن بوکس حرفه ای و نیمه حرفه ای کشور سپس یادآور شد: برگزاری موفق این بازیها بدون شک نقطه عطفی در فعالیتهای بوکس کشورمان در بخش حرفه ای می باشد. چرا که پس از شیوع کرونا و افت شدید ورزشکاران و بوکسورها، این رویداد یک محک جدی برای آنها محسوب می شود. ما از برگزاری این رقابتها دو هدف را دنبال می کنیم. نخست سازماندهی بوکس حرفه ای در کشور و دیگری به دنبال آماده سازی هرچه بهتر آنها برای حضور قدرتمند در مسابقات بین المللی هستیم. در ماههای آینده قصد داریم با بهبود شرایط کرونایی، این مسابقات را در سایر استانها نیز برگزار کنیم تا انشالله بتوانیم با معرفی بوکسورهای توانمند، در میادین بین المللی حضور درخشانی داشته باشیم.

وی در مورد جوایز رقابتها هم گفت: در هر دوبخش عناوین ملی و آسیایی، بوکسورهای برتر موفق به کسب کمربند قهرمانی می شوند؛ ضمن آنکه انجمن علاوه بر برندگان مسابقه، برای افراد بازنده نیز جوایزی را در نظر گرفته که در روز مسابقه اعطاء خواهد شد.

محمدلو در پایان با تقدیر از مسئولان فدراسیون بوکس اظهار داشت: جا دارد از حمایتهای آقای ثوری رئیس فدراسیون بوکس و همچنین آقای قبائی زاده دبیر فدراسیون و همکاران ایشان تشکر کنم که زمینه توسعه و گسترش بوکس حرفه ای، به عنوان یک رشته پرطرفدار در کشور را فراهم ساختند. همچنین وظیفه خود می دانم از زحمات آقای دکتر مهدی ذوالقدر مدیر مجموعه ورزشی شهید معتمدی، آقای علی حق نظری مسئول هماهنگ کننده ورزشکاران و همچنین همه بوکسورهای شرکت کننده در مسابقات کمال قدردانی را داشته باشم. امیدوارم با حضور این قهرمانان بتوانیم پرچم مقدس کشورمان را در میادین بزرگ بین المللی به اهتزاز درآوریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز