بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

برد پرگل ایران قابل پیش بینی بود/ برابر عراق باید هوشیار باشیم

۱۴۰۰/۰۳/۲۱ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۱۹۱۲۰۶
برد پرگل ایران قابل پیش بینی بود/ برابر عراق باید هوشیار باشیم
پیشکسوت فوتبال گفت: بازی برابر کامبوج را نمی‌توان از نظر فنی بررسی کرد اما به اعتقاد من این دیدار یک بازی تمرینی بود و بچه‌ها برابر حریف بازی فانتزی را از خود به نمایش گذاشتند و با پیروزی پرگل به کار خود پایان دادند.

بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به بازی ایران برابر کامبوج اظهار داشت: پیروزی پرگل مقابل کامبوج برای ایران قابل پیش بینی بود و مهم این بود که تیم ملی توانست در این دیدار با استفاده از توان و قابلیت های بالایی که روی نیمکت داشت با ترکیبی متفاوت به میدان برود و نتیجه پرگلی را در این بازی رقم بزند.

او در ادامه افزود: تیم ملی در این دیدار نشان داد علاوه بر اینکه یک تیم کامل در زمین دارد، یک تیم کامل و آماده نیز روی نیمکت دارد و حتی یک تیم کامل هم نفراتی هستند که می توانستند به تیم ملی دعوت شده باشند و از تیم ملی جامانده اند. به هر صورت با توان و قابلیت های فنی بالایی که فوتبال ما از آن برخوردار است می بایست الان بدون هیچ دغدغه و استرسی صعودمان مسجل شده باشد اما مسائلی که در دور رفت دچارش شدیم باعث شده در حال حاضر کارمان به اما و اگر کشیده شود و تا روز آخر استرس داشته باشیم. 

کارشناس فوتبال تاکید کرد: بازی برابر کامبوج را نمی توان از نظر فنی بررسی کرد اما به اعتقاد من این بازی یک دیدار تمرینی بود و بچه ها برابر حریف بازی فانتزی را از خود به نمایش گذاشتند و با پیروزی پرگل به کار خود پایان دادند اما همه به خوبی می دانیم که شرایط بازی مان برابر عراق با این دیدار و حتی بازی مقابل بحرین کاملا متفاوت است. عراق تیمی است که شرایطش با تیم های دیگر گروه متفاوت است و به همین دلیل باید هوشیارانه برای این بازی برنامه ریزی کنیم.

داداش‌زاده ضمن تمجید از تصمیم کادر فنی برای استفاده از نفرات جدید و استراحت دادن به تعدادی از بازیکنان اصلی ایران برابر کامبوج تصریح کرد: استفاده از نفرات جدید علاوه بر اینکه این فرصت را به نفرات اصلی داد تا استراحت و ریکاوری خوبی داشته باشند موجب شد دست کادر فنی ایران برای عراق به عنوان حریف بعدی اش بسته بماند و شناسایی برنامه های ایران در بازی آتی برای حریف مان کار ساده ای نباشد.

پیشکسوت فوتبال در پایان گفت: امیدوارم تیم روند خوبی را که پیش گرفته است را کماکان ادامه دهد و بتوانیم برابر عراق برد خوبی را به دست آوردیم و بدون اما و اگر به مرحله بعد صعود کنیم تا خود را برای رویارویی برابر حریفان قدرمان در مراحل بعد مهیا سازیم. 3

نظر شما