در آیین رونمایی از سردیس پهلوانان و نام‌آوران ورزش کشور صورت گرفت؛

ناظمی: بخش موتورسواری و اتومبیلرانی موزه ورزش ایران با حضور بزرگان آن کامل تر خواهد شد

۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۶:۱۴:۱۵
کد خبر: ۱۱۹۶۸۶۵
رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: بخش موتورسواری و اتومبیلرانی موزه ورزش ایران با حضور بزرگان آن کامل تر خواهد شد.

به گزارش برنا، مراسم افتتاح سالن موزه ملی المپیک و پارالمپیک با حضور دکتر نوبخت معاون رییس جمهور، دکتر سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک و پیروز حناچی شهردار تهران، معاونین وزارت ورزش و جوانان، دکتر مازیار ناظمی رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و تعدادی دیگر از روسای فدراسیون‌ها در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در این مراسم که از ۹ سردیس پهلوانان و نام آوران ورزش کشور رونمایی شد، به دعوت مازیار ناظمی رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از محرم فریادشیران رییس اسبق این فدراسیون با اهدای لوحی تقدیر شد. این تقدیر در حضور معاون رییس‌جمهور، وزیر ورزش و جوانان، رییس کمیته ملی المپیک و شهردار تهران صورت گرفت.

مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی درباره این مراسم گفت: از سال گذشته که بخش اختصاصی برای فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در موزه ورزش ایران ایجاد شد تلاش کردیم با دعوت از بزرگان و پیشکسوتان خانواده بزرگ موتورسواری و اتومبیلرانی روز به روز اسن مجموعه کامل تر شود و خوشبختانه با استقبال قهرمانان این رشته مواجه شد.

اضافه می شود چنگیز فریادشیران در این مراسم تعدادی از نشان‌ها، مدال‌ها و کاپ‌های خود را به موزه ملی ورزش اهدا کرد که این موضوع مورد توجه مسئولین حاضر در تالار موزه قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز