محمد شروین اسبقیان:

ورزش آذربایجان شرقی همواره از وزنه‌های سنگین ورزش کشور بوده است

۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۱۰:۳۷:۲۶
کد خبر: ۱۲۰۹۴۲۱
ورزش آذربایجان شرقی همواره از وزنه‌های سنگین ورزش کشور بوده است
رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین گفت: ورزش آذربایجان شرقی همواره از وزنه‌های سنگین ورزش کشور بوده است و شاهد فعالیت‌های خوبی از سوی این استان بودیم.

به گزارش برنا،  اسبقیان در مجمع انتخاباتی هیئت آذربایجان شرقی بیان کرد: خداوند را شاکرم که امروز این فرصت را پیدا کردم تا در مجمع انتخاباتی آذربایجان شرقی حضور پیدا کنم. هماهنگی های لازم به خوبی از سوی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان صورت گرفته بود و شاهد برگزاری مجمع خوبی بودیم.

وی ادامه داد: در این مجمع تمامی اعضا به کشفیا کاندید ریاست هیئت که از قهرمانان و پیشکسوتان و رئیس انجمن والیبال نشسته هستند رای دادند. خوشحال هستیم که امروز تکلیف هیئت مشخص شد.

اسبقیان افزود: ورزش آذربایجان شرقی همواره از وزنه‌های سنگین ورزش کشور بوده است و شاهد فعالیت‌های خوبی از سوی این هیئت بودیم و ورزشکاران متعددی در تیم‌های ملی حضور پیدا کردند.

رئیس فدراسیون عنوان کرد: در این مجمع موضوع استعدادیابی مطرح شد و با تعاملی که با سازمان بهزیستی صورت می‌گیرد در بین نوجوانان و جوانان، افراد مستعد در استان شناسایی خواهند شد. طرح آمایش سرزمینی جامع نیز در استان انجام صورت می‌گیرد تا استعدادهای بالقوه به بالفعل تبدیل شود.

رئیس فدراسیون اظهار داشت: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی توسط رئیس محترم جمهور ابلاغ شده و حکم قانون را دارد و لازم الاجراست. در این مجمع مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح شد تا از ظرفیت‌های کلیه دستگاه ها و نهادهای اجرایی برای اجرایی شدن آن در استان استفاده شود.

وی بیان کرد: این مصوبه در راستای حمایت از ورزش جانبازان و معلولین است که امیدوارم در استان آذربایجان شرقی هم اجرایی شود چرا که این فرصتی است تا از ظرفیت ها برای توسعه ورزش جانبازان و معلولین استفاده شود.

اسبقیان افزود: با پیگیری های مسئولین هیئت و همراهی استاندار و مدیرکل اداره ورزش و جوانان به طور حتم مصوبه در این استان اجرایی خواهد شد تا دستاوردهای خوبی در این زمینه کسب شود

رئیس فدراسیون عنوان کرد: به طور حتم برای چهار سال آینده فدراسیون به لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری هیئت را همراهی و حمایت خواهد کرد تا هیئت به جایگاه و اهدافی که مد نظر است دست پیدا کند.

اسبقیان اظهار داشت : خوشبختانه این استان به لحاظ زیر ساخت ها برای ورزش جانبازان و معلولین دارای شرایط لازم است که می تواند در حوزه استعدادیابی، .ورزش قهرمانی و همگانی کمک موثری باشد

رئیس فدراسیون در پایان گفت: با توجه به حضور رییس هیئت استان به عنوان رییس انجمن و عضو هیئت اجرایی کمیته ملی پارالمپیک انتظار از این استان در راستای توسعه ورزش قهرمانی و همگانی جانبازان و معلولین بالاست و امیدوارم در چهار سال آتی با حمایت های اداره کل ورزش و جوانان و تلاش‌های همه اعضای هیئت و رؤسای هیئت و بهره گیری از فرصت مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و حمایت های فدراسیون این مهم تحقق پیدا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز