محمدرضا خلعتبری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

سپاهان را به دوران طلایی‌اش برمی‌گردانیم/ تا لحظه آخر برای قهرمانی می‌جنگیم

۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۰۹۹۱۷
سپاهان را به دوران طلایی‌اش برمی‌گردانیم/ تا لحظه آخر برای قهرمانی می‌جنگیم
مهاجم سپاهان اصفهان گفت: برای موفقیت سپاهان هم قسم شده‌ایم و می‌خواهیم این تیم را به دوران طلایی گذشته برگردانیم.

محمدرضا خلعتبری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به دیدار این تیم مقابل پدیده خراسان اظهار داشت: می دانستیم بازی بسیار سختی مقابل پدیده داریم چون تیم سیدمهدی رحمتی در هفته های اخیر و بعد از تعطیلات نتایج بسیار خوبی گرفته و مقابل سپاهان هم انگیزه مضاعفی داشت. پدیده در بازی قبل مقابل نساجی هم شکست خورده بود به همین دلیل برای اینکه همچنان شانس برای کسب سهمیه آسیایی داشته باشد به پیروزی مقابل ما نیاز داشت. از ابتدای بازی مشخص بود که این تیم برای برد و کسب سه امتیاز به مصاف سپاهان آمده چون هنوز به کسب سهمیه آسیایی امید داشت اما ما یکی از بهترین بازی هایمان را ارایه دادیم و شایسته کسب برد بودیم.

خلعتبری افزود: موقعیت های گلزنی زیادی مقابل پدیده داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. باید گل‌های بیشتری می زدیم اما همین که بازی را بردیم هم برایمان باارزش است چون خیلی به این برد نیاز داشتیم تا همچنان در کورس قهرمانی بمانیم.

او گفت: تا آخرین لحظه برای قهرمانی می جنگیم و باید در 2 بازی آینده 6 امتیاز را بگیریم. سرنوشت قهرمانی مان دست خودمان بود اما غفلت کردیم و حالا باید منتظر اتفاقات فوتبال بمانیم. فوتبال قابل پیش بینی نیست اما تمام تلاشمان را برای موفقیت به کار می‌گیریم. باید 2 بازی آینده را که خیلی هم سخت هستند ببریم و منتظر لغزش پرسپولیس باشیم. این هفته یک بازی سخت با ذوب آهن داریم. پرسپولیس هم با تراکتور بازی دارد. بازی به بازی پیش می‌رویم. وظیفه ما این است که کارمان را به نحو احسن انجام بدهیم. هرچه خیر باشد همان می‌شود.

خلعتبری عنوان کرد: خدا را شکر می کنم که سپاهان به روزهای طلایی خودش برگشته است. هواداران این تیم در سال های گذشته روزهای سختی را سپری کردند اما امسال با تلاش مدیریت، کادر فنی و بازیکنان علاوه بر اینکه فوتبالی زیبا و روان را به نمایش می گذاریم از مدعیان قهرمانی نیز هستیم. ابتدای فصل هم گفتم امسال برای موفقیت سپاهان هم قسم شده ایم و می خواهیم این تیم را به دوران طلایی گذشته خود برگردانیم. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز