ناصری:

قضاوت بخش‌های جاده و پیست را در المپیک برعهده دارم

۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۰:۳۸
کد خبر: ۱۲۱۰۰۶۸
قضاوت بخش‌های جاده و پیست را در المپیک برعهده دارم
داور المپیکی دوچرخه سواری ایران، گفت: فدراسیون جهانی از مدت ها قبل عملکرد داوران خود را رصد می‌کرد و این افتخار را داشتم به عنوان نماینده ایران در رقابت های جاده و پیست دوچرخه سواری المپیک انتخاب شوم.

به گزارش برنا و به نقل از فدراسیون دوچرخه سواری؛  مجید ناصری در خصوص عملکرد داوران همواره از سوی فدراسیون جهانی رصد می شود، این مساله در تمامی مسابقات و در طول سال انجام خواهد شد تا وضعیت هر داور مشخص و روشن باشد.

او  ادامه داد: بعد از آنکه موفق شدم در چند دوره مسابقات قهرمانی جهان و جام جهانی قضاوت کنم و سرداور باشم از سوی فدراسیون جهانی و کمیته بین المللی المپیک به عنوان داور در بخش جاده ابلاغ گرفته و رسما معرفی شدم.

 او  ادامه داد: خوشبختانه در اریبهشت ماه امسال از سوی فدراسیون جهانی برای رقابت های پیست هم انتخاب شدم که این برای جامعه داوری ما بسیار خوب است تا یک نماینده از ایران در بزرگترین و مهم ترین آوردگاه ورزشی جهان حضور داشته باشد و بدون شک موجب رشد و توسعه داوری دورچرخه سواری در ایران خواهد شد.

این داور المپیکی کشورمان خاطر نشان کرد: اهمیت المپیک برهمگان مشخص است و امروز جای خرسندی است که در آن نماینده ای از کشورمان حضور دارد، اما این را باید مد نظر قرار داشت که داوری بخش حساس کار است و باید شرایط را به گونه ای پیش ببریم که فلسفه اصلی المپیک و هدف آن رعایت شود تا شاهد قضاوت هایی مبتنی بر عدالت، احقاق حق و برگزاری مسابقه در شرایط برابر باشیم و این نکته ای است که داور باید به آن توجه کند.

ناصری تاکید کرد: داوران وظیفه دارند بهترین قضاوت خود را انجام دهند. این تفکر در بین داوران باعث رشد و ارتقا می شود و من خیلی امیدوارم در آینده ای بسیار نزدیک در فهرست داوران جهانی تنها نبوده و داوران دیگری از کشورم نیز با من در فهرست قرار بگیرند. این مساله بی شک موجب افزایش سطح داوری در ایران می شود و مسابقات داخلی نیز با شرایط بهتری دنبال خواهد شد.

با تعویق یک ساله المپیک ۲۰۲۰ توکیو به دلیل شیوع ویروس کرونا، این تورنمنت از ۲۳ جولای تا ۸ آگوست ۲۰۲۱، (اول تا ۱۷ مردادماه ۱۴۰۰) و پارالمپیک نیز از ۲۴ آگوست تا پنجم سپتامبر ۲۰۲۱ (دوم تا چهاردهم شهریورماه ۱۴۰۰) در پایتخت ژاپن برگزار خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز