فدراسیون اعلام کرد؛

دیدار سفیر کره‌ جنوبی با مسئولان گلف ایران

۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۱۹:۴۵:۵۴
کد خبر: ۱۲۱۰۲۳۶
دیدار سفیر کره‌ جنوبی با مسئولان گلف ایران
سفیر جدید کره جنوبی با رئیس فدراسیون گلف کشورمان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش برنا و به نقل از از فدراسیون گلف، سفیر جدید کره جنوبی پس از تقدیم استوار نامه خود به رئیس جمهور، همراه با معاون خود، حمید عزیزی رئیس و مهرداد جمشیدی دبیر فدراسیون گلف در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب بازی دوستانه برگزار کرد. یون کانگ هیان، سفیر جدید کره جنوبی در ملاقات با عزیزی اعلام کرد که با توجه به علاقه زیادی که به رشته مفرح گلف دارد، تصمیم گرفت در اولین ملاقات پس از تقدیم استوار نامه به ریاست جمهوری با رئیس فدراسیون گلف در ایران آشنا شود.

وی پس از بازی دوستانه در زمین گلف از نشاط و پویایی رشته گلف در ایران سخن گفت.

حمید عزیزی در این دیدار ضمن خوش آمدگویی به سفیر جدید کره جنوبی اظهار داشت: رشته گلف در جهان یک رشته دیپلماتیک است و بسیار مورد علاقه چهره های برجسته سیاسی و اقتصادی بوده و هست و این فدراسیون ضمن اینکه مبتکر برگزاری جام گلف دیپلمات‌ها بوده، علاقمند است به صورت مستمر این مسابقات را در بالاترین سطح ممکن برگزار کند.

وی تاکید کرد: برگزاری چنین رویدادهایی ضمن استقبال سفرای کشورهای مختلف مستقر در جمهوری اسلامی ایران، اثرات بسیار مطلوبی در مناسبات دیپلماتیک و معرفی بیشتر گلف در سطح جامعه خواهد داشت.

گفتنی است، با توجه به علاقه سفیر جدید کره جنوبی نسبت به رشته گلف با دستور رییس فدراسیون گلف کشورمان، وی به عضویت افتخاری این فدراسیون در آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز