رضا نوروزی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

استقلال حریف سرسختی است/ پرسپولیس مشکلی در فاز تهاجمی ندارد/ عبدی می‌تواند برگ برنده این بازی باشد

۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۳۳۰۹۳
استقلال حریف سرسختی است/ پرسپولیس مشکلی در فاز تهاجمی ندارد/ عبدی می‌تواند برگ برنده این بازی باشد
مهاجم اسبق پرسپولیس گفت: در فصل قبل مهاجمانی مثل عبدی و آل‌کثیر شرایط خوبی داشتند، ضمن اینکه حضور مهدی ترابی، وحید امیری، امید عالیشاه هم می‌تواند در خط حمله به سود تیم تمام شود.

رضا نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به وضعیت پرسپولیس در آستانه بازی این تیم با استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس کار سختی را پیش روی دارد. حریف این تیم در مرحله قبل نشان داد تیم خوبی است و از نظر فوتبالی از شرایط خوبی برخوردار است. استقلال در دور اول موفق شد تیم الهلال را شکست دهد و در نهایت توانست با نمایش خوب خود مقتدرانه از گروه خود صعود کند تا مشخص شود برد این تیم برابر حریف قدرتمند عربستانی اش اتفاقی نبوده است.

او افزود: با وجود اینکه فکر می کنم استقلال تاجیکستان حریف ساده ای برای پرسپولیس نیست اما این توان و پتانسیل را در تیم یحیی گل محمدی می بینم که بتواند به پیروزی برسد و جواز حضور در مرحله بعدی را به دست آورد.

مهاجم سال‌های گذشته پرسپولیس درخصوص تغییرات تیم در فصل نقل و انتقالات و تاثیر این موضوع بر شرایط فنی این تیم تاکید کرد: درست است دو سه بازیکن شاخص پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات از این تیم جدا شده اند اما شاکله و اسکلت اصلی حفظ شده و با توجه به این موضوع پیش بینی می کنم این تیم در بازی برابر استقلال از نظر هماهنگی تیمی با مشکلی روبرو نشود. 

نوروزی شرایط پرسپولیس در فاز تهاجمی را مثبت ارزیابی کرد و در این مورد به خبرنگار برنا گفت: من مشکل خاصی را در فاز تهاجمی تیم احساس نمی کنم. در فصل قبل مهاجمانی مثل عبدی و آل کثیر در گلزنی شرایط خوبی داشتند ضمن اینکه حضور مهدی ترابی، وحید امیری، امید عالیشاه هم می تواند در خط حمله برای پرسپولیس تاثیرات زیاد و مثبتی داشته باشد. این در حالی است که مهاجم گلزنی به نام حامد پاکدل هم به این خط اضافه شده که می تواند شرایط خوبی را رقم بزند و فکر می کنم در خط حمله دست یحیی و همکارانش برای استفاده از مهاجمان خوب در این دیدار باز است.

او با تاکید بر اینکه فوتبال قابل پیش بینی نیست در مورد بازی امشب برابر حریف تاجیکستانی‌اش اظهار داشت: احساس می کنم پرسپولیس در این بازی در 90 دقیقه کار حریف خود را یکسره می کند و با نمایش فوتبالی خوبی می تواند مجوز حضور در مرحله بعد را به دست آورد. 

از نوروزی درخصوص گلزن احتمالی پرسپولیس در این دیدار سوال کردیم که او در پاسخ به این موضوع تصریح کرد: مهاجمان پرسپولیس شرایط خوبی دارند و همه از این شانس برخوردار هستند که در این بازی با گلزنی برای تیم بتوانند مسیر صعود را هموار کنند اما من حس می کنم مهدی عبدی که همیشه در بازی های مهم و حساس برای پرسپولیس گلزنی کرده در این دیدار هم ستاره میدان و به نوعی برگ برنده پرسپولیس باشد و بتواند برابر استقلال تاجیکستان هم توان فنی و شم بالای گلزنی اش را بار دیگر به همه نشان دهد. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز