تاتنهام- چلسی؛

لندن سفید است یا آبی؟

۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۱۰:۲۵:۵۵
کد خبر: ۱۲۳۴۸۶۱
لندن سفید است یا آبی؟
در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس دربی لندن بین تاتنهام و چلسی برگزار می‌شود.

به گزارش برنا؛ فرداشب از ساعت 20 در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس دربی لندن بین تاتنهام و چلسی برگزار می‌شود. تاتنهامِ نونو اسپریتو سانتو که تا امروز نمایش‌های قابل قبولی نشان داده و با 9 امتیاز از 4 بازی در رده هفتم قرار گرفته حالا باید به مصاف آماده‌ترین تیم این روزهای انگلیس برود. تاتنهامی‌ها خودشان هم از آمادگی خوبی برخوردارند و نسبت به دوران حضور مورینیو امیدوارکننده‌تر ظاهر شده‌اند اما این دیدار محکی بسیار جدی برای آن‌ها خواهد بود. نکته مهم برای تاتنهامی‌ها قهر نسبی هری کین بود که می‌خواست به هر ترتیبی شده از لندن برود اما کم کم دارد خود را در قامت تاتنهام بازیابی می‌کند. شاگردان اسپریتو البته امسال شکستی تلخ و عجیب مقابل یک تیم دیگر لندنی یعنی کریستال پالاس متحمل شدند و باید دید حالا مقابل چلسی چه می‌کنند.

در سمت مقابل تیم آماده توخل که با لوکاکو تجهیز شده قرار دارد که امسال از همین حالا در صدر (به طور مشترک با منچستر و به دلیل زدن یک گل کمتر از یونایتد) قرار گرفته. چلسی مدافع قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، ‌در این رقابت‌ها هم با برد کار خود را شروع کرده و حسابی به موفقیت نزدیک است. آخرین ناکامی آن‌ها جام حذفی سال گذشته بود که مغلوب لستر شدند و امسال آن قدر کامل و باانگیزه هستند که حتی 10 نفره هم می‌توانند لیورپول کلوپ را آچمز کنند. چلسی در 4 دیدار پیش رو، 3 دیدار نسبتا سخت دارد. ابتدا تاتنهام، سپس استون ویلا و پس از آن سیتی و یوونتوس. عبور از این پیچ نسبتا خطرناک یعنی در نزدیکی قهرمانی قرار گرفتن. چه در انگلیس و چه در اروپا.

تاتنهام در 2 بازی اخیر 5 گل خورده. 3 گل از پالاس و 2 گل از رن. آن‌ها باید فکری جدی به حال خط دفاعی‌شان کنند.  چلسی در 5 بازی اخیر تنها یک گل، آن هم از لیورپول دریافت کرده. خط حمله‌شان میانگین بیش از 2 گل زده در هر بازی را دارد و همه چیز برای آن‌ها خوب است اما آیا ممکن است این تیم مقابل تاتنهام  مثل نوامبر 2018 (آخرین برد سفیدپوشان در لیگ برتر مقابل چلسی) به مشکل بربخورد؟

ترکیب احتمالی تاتنهام: گولینی – تانگانیا – رودون – دیویس – دورتی – هویبیرگ – اسکیپ – برخواین – دله الی – لوکاس مورا – هری کین

ترکیب احتمالی چلسی: مندی-  کریستینسن– رودیگر – ریس جیمز – جورجینیو – کواچیچ – آلونسو – زیاش – مونت - لوکاکو

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز