پاسخ نویدکیا به یک سوال مهم؛

چرا محرم به استقلال یا پرسپولیس نرفت؟

۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۰۴:۵۰:۰۵
کد خبر: ۱۲۳۵۶۰۳
چرا محرم به استقلال یا پرسپولیس نرفت؟
نویدکیا گفته پذیرفتن پیشنهاد استقلال و پرسپولیس تصمیم مهمی از نظر او نبوده و می‌خواسته با حضورش در سپاهان کاری بزرگ انجام دهد.

به گزارش برنا؛ محرم نویدکیا، سرمربی جوان تیم سپاهان در بخشی از گفت‌وگوی خود با رسانه خبرورزشی درباره رد پیشنهاد استقلال و پرسپولیس صحبت کرد.

او درباره عدم پذیرش پیشنهاد استقلال یا پرسپولیس گفت: زمانی که پیشنهاد این دو تیم رسید به خودم گفتم اگر این پیشنهادها را قبول کنم کار مهمی نکرده‌ام و اگر در سپاهان بمانم یعنی می‌خواهم کار بزرگی انجام دهم. اگر می‌خواهم ثابت کنم فوتبالیست بزرگی هستم باید کار بزرگی کنم تا به چشم بیاید. به همین دلیل ماندم و خصلت‌های کاپیتانی‌ام هم تغییر کرد. 99 درصد از بازیکنان بزرگی که به استقلال یا پرسپولیس رفتند بازیکنانی قابل شدند اما می‌‌خواستم کاری متفاوت کنم.

نویدکیا افزود: پس از اولین قهرمانی سپاهان، استقلال به من پیشنهاد داد. در استقلال با علی سامره رفاقت داشتم و از آن طریق با آقای قلعه‌نویی صحبت کردم. زمانی که به آلمان رفته بودم هم آقای انصاری‌فرد به من پیشنهاد بازی در پرسپولیس را داد که آن را رد کردم و گفتم دلم می‌خواهد در ایران فقط برای سپاهان بازی کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز