تقوی:

این قهرمانی امیدها را به آینده والیبال ایران بالا برد

۱۴۰۰/۰۶/۲۸ - ۲۰:۱۲:۳۷
کد خبر: ۱۲۳۵۶۸۹
این قهرمانی امیدها را به آینده والیبال ایران بالا برد
دبیرکل فدراسیون والیبال با تقدیر از قهرمانی ایران در خاک ژاپن، تاکید کرد: عملکرد خوب کادر فنی نشان داد که به مربیان ایرانی می‌توان اعتماد کرد و این قهرمانی امیدها به آینده والیبال ایران را افزایش داد.

 

به گزارش برنا، تیم ملی والیبال ایران با شکست ژاپن در فینال بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا برای چهارمین بار بر بام قاره کهن ایستاد.

سید میلاد تقوی ضمن تبریک این قهرمانی به مردم شریف و خانواده خوب والیبال ایران، در واکنش به کسب این مقام در خاک ژاپن، گفت: بعد از چند دیداری که در طول ماه‌های اخیر با تیم ملی ژاپن داشتیم، بالاخره بازیکنان جوان ایران با غیرت در خاک ژاپن بر تیم ملی این کشور غلبه کردند تا برای اولین بار با بهره‌گیری از کادرفنی تمام ایرانی، کاپ قهرمانی آسیا را به ایران بیاورند.

دبیرکل فدراسیون والیبال با بیان اینکه این پیروزی از چندین بعد برای ایران اهمیت داشت، تصریح کرد: نخست این‌که ایران با تیمی جوان راهی مسابقات شده بود؛ تیمی که نسبت به ترکیب گذشته، تجربه کم‌تری داشت اما نشان داد توانمندی‌هایش بسیار بیشتر از چیزی است که در طول چند سال گذشته به آن فکر می‌شد. این قهرمانی امیدها را به آینده تیم کنونی بالا برد. ضمن این‌که عملکرد خوب کادرفنی نشان داد که کادر تمام ایرانی می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف یاری کند.

تقوی اما با انتقاد از شرایط میزبانی ژاپن ادامه داد: با وجود پی‌گیری‌ها و اعتراض‌ها از طریق مراجع ذی‌صلاح ولی نتوانستیم حرف‌مان را به اثبات برسانیم و حتی شرایط غذایی بازیکنان را بهبود ببخشیم. با این حال جا دارد از حمایت‌های مرتضی رحمانی‌موحد سفیر محترم ایران در ژاپن صمیمانه تقدیر و تشکر کنم. او و همکارانش بسیاری از کاستی‌ها را جبران کردند.

او با تقدیر از عملکرد بازیکنان ایران گفت: خوشحالیم که امروز بچه‌ها مدال طلای آسیا را به گردن آویختند. امیدوارم این پیروزی‌ها ادامه‌دار باشد. جا دارد از مجموعه فدراسیون والیبال ایران و در راس آن دکتر داورزنی به خاطر حمایت‌های همه جانبه‌ از تیم ملی ایران نیز تقدیر و تشکر کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز