قهرمانی جوانان جهان ۲۰۲۱؛

نیک‌‌پور: امیدوارم مقابل آرژانتین بهتر از بلژیک باشیم

۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۰۹:۴۸:۳۸
کد خبر: ۱۲۳۷۷۶۶
نیک‌‌پور: امیدوارم مقابل آرژانتین بهتر از بلژیک باشیم
ملی‌پوش جوان ایران با بیان این‌که اولین تقابل در مرحله گروهی قهرمانی جهان مقابل بلژیک سخت بود، ابراز امیدواری کرد که تیم ملی جوانان در دومین بازی خود در گروه C مقابل آرژانتین عملکرد بهتری داشته باشد.

به گزارش برنا، تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین بازی خود در گروه C مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان در یک بازی نزدیک با نتیجه 3 بر 2 مقابل بلژیک شکست خورد و یک امتیاز کسب کرد.

سینا نیک‌پور ملی‌پوش جوان ایران تاکید کرد که ملی‌پوشان کشورمان بازی سختی مقابل بلژیک داشتند، و افزود: ابتدا به تیم بلژیک به خاطر پیرزوی مقابل ایران تبریک می‌گویم. بازی سخت و دشواری برایمان بود. تیم ایران درحالی راهی بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان شد که هیچ بازی دوستانه و تدارکاتی پیش از حضور در این مسابقات نداشت.

وی با بیان این‌که در تقابل با بلژیک خسته بودیم، ولی بعد از باخت در ست‌های اول و دوم، تلاش کردیم و به بازی برگشتیم، ادامه داد: امیدوارم در بازی دوم مقابل آرژانتین بهتر از بازی اول باشیم.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در دومین رقابت خود در مرحله گروهی قهرمانی جهان از ساعت 20 و 30 دقیقه امشب (جمعه) به مصاف آرژانتین می‌رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز