امروز صورت گرفت؛

تقدیر سازمان بسیج ورزشکاران از کاپیتان پرسپولیس

۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۶:۱۹:۰۵
کد خبر: ۱۲۳۸۴۵۰
تقدیر سازمان بسیج ورزشکاران از کاپیتان پرسپولیس
سازمان بسیج ورزشکاران از سید جلال حسینی و باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران به جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در هر مسابقه، تجلیل و تقدیر کرد.

به گزارش برنا، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در سال‌های گذشته، همواره با لباسی منقش به تصویر یکی از شهدای گرانقدر در میادین فوتبال حضور پیدا کرد. این حرکت سیدجلال حسینی و باشگاه پرسپولیس به این ترتیب در سال‌های گذشته رواج بیشتری یافت.

دیگر بازیکنان پرسپولیس نیز به مناسبت‌های مختلف از تصاویر شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم در جریان بازی‌ها و شادی گل‌ها استفاده می‌کنند و بعدها بعضی بازیکنان تیم‌‎های دیگر به این شکل نسبت به شهدا و خانواده‌های آن عزیزان ادای احترام کردند.

بر این اساس، امروز شنبه سازمان بسیج ورزشکاران در برنامه‌‌ای که به مناسبت هفته دفاع مقدس از ساعت 10 صبح آغاز شد و در جریان آن، به تجلیل از قهرمانان و ورزشکاران ملی پرداخت، از اقدام کاپیتان سرخ پوشان و باشگاه پرسپولیس تقدیر کرد.

در این مراسم با توجه به جلسات کاری و برنامه‌های تمرینی، امکان حضور سید مجید صدری سرپرست باشگاه و حسینی فراهم نشد. به این ترتیب علی‌اسماعیلی، مدیر روابط عمومی باشگاه به نمایندگی از سوی ارکان مدیریتی و کاپیتان پرافتخار سرخ پوشان، در این برنامه حضور پیدا کرد و لوح سپاس و مدال اخلاق سید جلال را دریافت کرد.

نظر شما