والیبال جوانان جهان؛

رویارویی مجدد ملی‌پوشان جوان با مراکش

۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۰۹:۱۲:۳۱
کد خبر: ۱۲۳۹۳۵۶
رویارویی مجدد ملی‌پوشان جوان با مراکش
تیم ملی والیبال جوانان کشورمان در دومین مسابقه خود در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی جهان مجددا به مصاف مراکشی می‌رود که در مرحله گروهی این تیم را شکست داده است.

به گزارش برنا، مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان از روز گذشته (دوشنبه) آغاز شده است و فردا (چهارشنبه) به پایان می‌رسد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در این مرحله با تیم‌های تایلند، مصر و مراکش همگروه است و از ساعت 17 و 30 دقیقه امروز به وقت تهران و در دومین مسابقه خود در این مرحله در شهر کاربونیای ایتالیا به مصاف مراکش می‌رود.

مراکش با دعوت فدراسیون جهانی والیبال و بر اساس رنکینگ، به این مسابقات دعوت شده است و تیم‌های ایران و مراکش در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که در مسابقه قبلی (مرحله گروهی) ایران سه بر صفر این تیم را شکست داده است.

جوانان ایران در حال حاضر با یک برد برابر مصر و سه امتیاز به دلیل تفاوت معدل پوئن نسبت به تایلند، در رتبه دوم جدول گروه  Gقرار دارند و تیم مراکش بدون امتیاز در جایگاه سوم این گروه است. پیروزی تیم ایران برابر مراکش به معنای صعود به جمع تیم‌هایی است که برای رتبه نهم تا دوازدهم در مرحله نیمه‌نهایی و نهایی در صوفیه بلغارستان با یکدیگر رقابت‌ خواهند کرد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در حال حاضر با 100 امیتاز در رتبه دوم رده‌بندی جهانی قرار دارد و مراکش با 33 امتیاز جایگاه دهم را به خود اختصاص داده است.

گفتنی است، تیم‌های جوانان مراکش، بحرین، جمهوری چک و لهستان بر اساس رده‌بندی جهانی خود از سوی فدراسیون جهانی والیبال برای حضور در این رقابت‌ها انتخاب شده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز