حسن روشن:

قطار ورزش باید به ریل خود بازگردانده شود/ عملکرد دکتر ابطحی در صندوق حمایت مورد تایید پیشکسوتان است

۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۰۹:۳۷:۳۰
کد خبر: ۱۲۳۹۳۸۰
قطار ورزش باید به ریل خود بازگردانده شود/ عملکرد دکتر ابطحی در صندوق حمایت مورد تایید پیشکسوتان است
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال تهران و تیم ملی با اشاره به شرایط نامناسب ورزش و فوتبال کشور، تنها راه برون رفت از بحران حاکم بر ورزش و فوتبال را ایجاد برخی تغییرات دانست.

به گزارش برنا، حسن روشن، پیشکسوت فوتبال، در گفت و گو با روابط عمومی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور عنوان کرد: متاسفانه ورزش ما و به ویژه فوتبال از وضعیت خوبی برخوردار نیست و نیاز به تغییرات اساسی برای رهایی از این شرایط دارد. در حال حاضر امید داریم با تغییر در وزارت ورزش و همچنین فدراسیون فوتبال این تغییرات هرچه سریعتر انجام شود و شاهد روزهای خوب برای ورزش و فوتبال کشور باشیم و قطاری که از ریل خارج شده دوباره به مسیر خود بازگردانده شود.

او افزود: به عنوان پیشکسوت هرگز حاضر نیستم در چنین شرایطی در فوتبال باشم کما اینکه پیشنهادهای بسیاری به عنوان مدیر فنی و مشاور داشته ام اما فوتبال نیاز به محیطی سالم برای رشد دارد.

پیشکسوت فوتبال با قدردانی از خدمات صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان اظهار کرد: حضور دکتر ابطحی در راس صندوق در چند سال اخیر منشا تغییرات مثبتی بوده و پیشکسوتان بدون اغراق و تملق از مدیریت وی خشنود و راضی هستند و عملکردش مورد تایید می باشد. من و پیشکسوتان دیگر در دیداری که اخیرا با وزیر ورزش داشتیم بر این نکته تاکید فراوان داشته و حمایت خود از دکتر ابطحی را اعلام کردیم.

روشن با بیان اینکه پیشکسوتان به احترام و محبت بیشتر از حمایت مالی نیاز دارند، اظهار کرد: برگزاری مراسم های تجلیل از پیشکسوتان یکی از اقدامات ارزنده صندوق بوده این مراسم ها آنقدر در فضا و محیط خوبی برگزار می شود و ما از دیدن هم دوره ای های خود خوشحال می شویم که متوجه گذر زمان نمی شویم. البته صندوق خیلی از مشکلات مالی پیشکسوتان و ورزشکاران را نیز در کنار حمایت های معنوی تا کنون مرتفع کرده است.

او ادامه داد: در دورانی که ما ورزش می کردیم ورزشکاران رشته های مختلف با هم دوست و صمیمی بودند از فوتبال گرفته تا کشتی، وزنه برداری و دوومیدانی و احترام، معرفت و اتحاد بینمان حکمفرما بود ولی این وضعیت هم اکنون در میان بازیکنان یک رشته یا حتی یک تیم کمتر دیده می شود. امیدواریم این منش های پسندیده دوباره در ورزش ما جاری و ساری شود.

روشن در خصوص وضعیت کرونا و تاثیر آن بر سبک زندگی مردم گفت: در مورد کرونا شایعه ها بسیار است. کرونا هر چه که هست نزدیک به دو سال است که همه مردم جهان را درگیر کرده و کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نبود. ولی یکی از تاثیرهای مهمی که کرونا داشت تجدید نظر مردم در برخی رفتارهایشان بود. اینکه مردم فهمیدند فقط جنگ و فقر یقه آدم را نمی گیرد. چیزهایی هست که دیده نمی شود ولی می تواند زمین گیرت کند.

پیشکسوت فوتبال گفت: کرونا ما را با خودمان روراست کرد و موجب خودسازی و پالایش روحی و جسمی شد و شاید یک ترس ایجاد کرد که باعث اصلاح در برخی رفتارهای ما شد اینکه ظلم نکنیم و قدر یکدیگر را بیشتر بدانیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز