ایران الف با شکست میزبان صدرنشین شد

۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۱۳:۱۵:۵۱
کد خبر: ۱۲۶۵۵۹۲
ایران الف با شکست میزبان صدرنشین شد
تیم ملی والیبال ساحلی الف ایران با شکست نماینده تایلند به عنوان صدرنشین گروه G به مرحله حذفی رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا راه یافت.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا از روز گذشته (سه‌شنبه) با حضور 23 تیم به میزبانی پوکت آغاز شده است.

در دومین روز این رقابت‌ها هشت مسابقه برگزار شد و دو نماینده ایران از ساعت 11 و 30 دقیقه به وقت تهران به مصاف حریفان خود رفتند.

در گروه G، تیم ملی ایران یک ایران (عبدالحامد میرزاعلی-علیرضا آقاجانی) که در روز نخست موفق به شکست دو بر یک فیلیپین دو شده بود، امروز با دومین نماینده میزبان روبرو شد و در رقابتی نزدیک و جذاب دو بر یک این تیم را شکست داد.

ملی‌پوشان ایران در ست دوم این مسابقه 21 بر 17 مغلوب تایلند شدند، اما در ست‌های اول و سوم با امتیازهای 21 بر 18 و 15 بر 13 حریف را شکست دادند تا به عنوان صدرنشین گروه به مرحله حذفی صعود کنند.

تیم ایران 2 (بهمن سالمی-ابوالحسن خاکی‌زاده) که در نخستین روز رقابت‌ها استراحت داشت، امروز در اولین مسابقه خود در گروه F به مصاف استرالیا دو رفت و دو بر یک نتیجه را واگذار کرد.

ساحلی‌بازان ایران در ست دوم 21 بر 17 به پیروزی رسیدند، اما در ست‌های اول و سوم با امتیازهای 21 بر 19 و 15 بر 9 مغلوب حریف شدند در نخستین مسابقه خود در این رقابت‌ها نتیجه را واگذار کنند.

ایران 3 (سینا شوکتی-مجتبی آرو) که در روز نخست مغلوب تیم قدرتمند تایلند یک شده بود، امروز استراحت داشت.

از نکات جالب دیدارهای امروز، پیروزی با اقتدار قطر (شریف-تیجان) بخت نخست قهرمانی مسابقات برابر قزاقستان دو بود که با امتیازهای 21 بر 15 و 21 بر 9 به دست آمد و این تیم نیز با دو برد به‌عنوان صدرنشین گروه B راهی مرحله دوم شد.

فردا (پنج‌شنبه) در سومین و آخرین روز مرحله مقدماتی این رقابت‌ها دو نماینده ایران به میدان می‌روند که ایران 3 (شوکتی – آرو) از ساعت 6 و 10 دقیقه بامداد به وقت تهران با قزاقستان سه بازی خواهد کرد و تیم دو ایران (سالمی-خاکی‌زاده) از ساعت هفت صبح با تیم سریلانکا دو روبرو خواهد شد.

مازیار هوشمند و آرش رامسری مربیان تیم‌های ملی، ساحلی‌بازان ایران را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

پس از پایان مرحله مقدماتی، تیم‌های اول و دوم هشت گروه به مرحله حذفی صعود خواهند کرد که دیدارهای مرحله حذفی نیز عصر روز پنج‌شنبه پس از قرعه‌کشی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام//

نظر شما