صعود تیم‌های الف و ب ایران با شکست مدعیان

۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۴:۰۷:۰۵
کد خبر: ۱۲۶۶۰۳۱
صعود تیم‌های الف و ب ایران با شکست مدعیان
​تیم‌های ملی والیبال ساحلی الف و ب ایران با شکست تیم‌های قدرتمند استرالیا و تایلند به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا راه‌ یافتند.

به گزارش برنا؛ مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا عصر امروز (پنج‌شنبه) با هشت دیدار در پوکت تایلند پیگیری شد.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران ب (بهمن سالمی-ابوالحسن خاکی‌زاده) در این مرحله با شکست دو بر یک نماینده نخست میزبان (تایلند)، به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها صعود کرد.

ملی‌پوشان ایران در ست دوم این مسابقه 21 بر 19 مغلوب حریف سرسخت خود شدند اما در ست‌های اول و سوم با امتیازهای 21 بر 18 و 15 بر 11 تایلند را شکست دادند و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

همچنین تیم ملی ایران یک (عبدالحامد میرزاعلی-علیرضا آقاجانی) در این مرحله به مصاف استرالیا سه رفت و دو بر یک این تیم را شکست داد.

ساحلی‌بازان ایران در ست دوم 21 بر 18 نتیجه را به حریف واگذار کردند، اما در ست‌های اول و سوم با امتیازهای 23 بر 21 و 15 بر 10 فاتح میدان شدند و به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها صعود کردند.

تیم ملی ایران 3 (سینا شوکتی-مجتبی آرو) نیز در این مرحله به مصاف استرالیا دو رفت و با پذیرش شکست دو بر صفر برابر این تیم، از دور رقابت‌ها حذف شد.

مازیار هوشمند و آرش رامسری مربیان تیم‌های ملی و توفیق کابلی سرپرست کمیته ساحلی، ملی‌پوشان ایران را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

 انتهای پیام// 

 

نظر شما