مرفاوی: فوتبال ملی پس از بحرین نفس راحتی کشید

۱۴۰۰/۱۰/۱۲ - ۱۲:۱۳:۰۸
کد خبر: ۱۲۸۱۳۶۱
مرفاوی: فوتبال ملی پس از بحرین نفس راحتی کشید
مهاجم و پیشکسوت اسبق تیم ملی فوتبال ایران به رغم شکست ناپذیری در سال 2021 اعتقاد دارد نباید انتظارات را از تیم ملی بالا برد.

به گزارش برنا، صمد مرفاوی در رابطه با وضعیت تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: در ابتدا و زمانی که ویلموتس سرمربی تیم ملی بود، تیم ملی ایران وضعیت خوبی نداشت و این امکان وجود داشت تا تیم ملی نتواند به جام جهانی صعود کند. ما مقابل بحرین و عراق امتیاز از دست دادیم و آن زمان امکان عدم صعود به جام جهانی با این نسل باکیفیت، فشار زیادی به فوتبال ایران وارد کرد و روزهای پر استرسی را پشت سر گذاشتیم. وقتی ویلموتس رفت و اسکوچیچ آمد و همزمان فدراسیون فوتبال دچار تغییر و تحول شد، به لطف خدا و غیرت بازیکنان و حمایت های مطلوب فدراسیون، تیم ملی توانست با حداکثر امتیاز از بحرین خارج شود و فوتبال ملی ایران نفس راحتی بکشد. ممکن بود با یک تساوی تمام امید و آرزوی ما از بین برود، اما حالا شرایط تیم ملی فوتبال ما بسیار ایده آل است و اگر بازی آخر را ببریم می توانیم به جام جهانی صعود کنیم و من به این تیم ملی خوشبین هستم.

پیشکسوت فوتبال پیرامون احتمال و پتانسیل صعود از مرحله گروهی جام جهانی افزود: ما پتانسیل این کار را داریم اما خیلی سخت است که از الان در مورد این موضوع صحبت کنیم. صعود از مرحله گروهی نیازمند تلاش و همکاری بیشتر همه دستگاه‌های اجرایی است. شرایط تحقق این موضوع وجود دارد اما فاکتورهای گوناگونی در این زمینه لازم است که نباید منکر آن‌ها شد. باید تدارکات ویژه و امکانات و زیرساخت های به مراتب بهتری برای تیم ملی فوتبال ایران مهیا شود. نباید در این رابطه تیم ملی دغدغه داشته باشد. مسئله مهم در این رابطه این است که نباید انتظارمان را هم بی جهت از تیم ملی بالا ببریم و با ایجاد حساسیت کاذب در روند نتیجه گیری تیم ملی خلل وارد کنیم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز