سعیدی: آکادمی ملی المپیک باید به یک مرجعیت علمی و تخصصی در حوزه ورزش قهرمانی کشور تبدیل شود

۱۴۰۰/۱۰/۲۶ - ۱۳:۳۷:۱۸
کد خبر: ۱۲۸۶۸۱۹
سعیدی: آکادمی ملی المپیک باید به یک مرجعیت علمی و تخصصی در حوزه ورزش قهرمانی کشور تبدیل شود
آیین گشایش سومین همایش آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک با حضور دکتر سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، دکتر کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک و رئیس همایش، خانم طاهره طاهریان، دکتر نصر الله سجادی، هادی ساعی، مدیران، اساتید دانشگاهی و دانشجویان، نمایندگان فدراسیون های ورزشی، مدیران کمیته ملی المپیک و دیگرعلاقمندان به نشست های علمی و ورزشی برگزار شد.

به گزارش برنا، کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک و رئیس سومین همایش آکادمی ملی المپیک در ابتدای این مراسم و ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و خیرمقدم به حاضرین، از رضا قراخانلو و حمیدرضا آقا علی نژاد به عنوان بنیان‌گذاران همایش علمی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تشکر و قدردانی کرد.

وی گفت: بر اساس باز تعریف شورای سیاست گذاری و راهبردی آکادمی به ریاست دکتر صالحی امیری، مأموریت جدید آکادمی علاوه بر وظایفی که در اساسنامه کمیته ملی المپیک برای این مجموعه تعریف شده است، این است که آکادمی ملی المپیک باید به یک مرجعیت علمی و تخصصی در حوزه ورزش قهرمانی کشور تبدیل شود.

کیکاوس سعیدی افزود: آکادمی باید به یک مرجع ارائه خدمات تخصصی و مشاوره علمی به جامعه هدف که در بر گیرنده فدراسیون های ورزشی است تبدیل شود و برگزاری همایش آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در راستای همین اهداف می باشد.

در ادامه آقا علی‌نژاد دبیر این همایش توضیحات مختصری را در خصوص دلایل، اهداف و چگونگی شکل گیری همایش آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک خطاب به حاضرین ارائه داد.

وی ضمن اشاره به تغییراتی که در بهبود رکوردهای ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی در حال شکل گیری است اظهار داشت: توسعه ورزش بدون بهره گیری از آخرین یافته های علمی امکان پذیر نیست. در همین راستا از سه سال پیش و با حمایت دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و دکتر قراخانلو، برگزاری این همایش علمی بنیان نهاده شد.

آقا علی نژاد ضمن اشاره به عناوین نشست های شش‌گانه این همایش افزود: در این نشست ها که کاملاً جنبه کاربردی دارند شرکت کنندگان به دو صورت حضوری و غیر حضوری حضور خواهند داشت.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز