کوروش برمک در گفت‌و‌گو با برنا

پیش‌بینی برانکو درست از کار درآمد/ پرسپولیس به حمایت هواداران و پیشکسوتان نیاز دارد

۱۴۰۰/۱۰/۲۶ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۸۶۹۳۸
پیش‌بینی برانکو درست از کار درآمد/ پرسپولیس به حمایت هواداران و پیشکسوتان نیاز دارد
پیشکسوت پرسپولیس گفت: تیم فوتبال پرسپولیس به حمایت هواداران و پیشکسوتان نیاز مبرم دارد.

کوروش برمک، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، با تاکید بر حفظ همبستگی و اتحاد بین هواداران، ادامه حمایت پیشکسوتان در مسیر قهرمانی این تیم را مهم ارزیابی کرد و به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: اگر پرسپولیس در فصول اخیر سوای مباحث فنی شرایط خوبی داشته و قهرمانی های متوالی را به دست آورده به خاطر حمایت پررنگ پیشکسوتان و اتحاد هواداران بوده و امسال هم برای تحقق ششمین قهرمانی پیاپی به این موضوع نیاز مبرم دارد.

وی انتخاب مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره پرسپولیس را به فال نیک گرفت و افزود: از روشن شدن تکلیف مسائل مدیریتی خوشحالم و ضمن آرزوی موفقیت برای درویش و مدیران جدید باشگاه، امیدوارم گروه جدید معضلات کنونی به ویژه مشکلات مالی باشگاه را به حداقل برسانند و با تامین منابع مالی خوب، بزرگترین دغدغه پرسپولیس را حل کنند. در این بین از هواداران و کسانی که در فضای مجازی فعالیت دارند می خواهم از مدیریت جدید حمایت کنند و اجازه ندهند حواشی جدیدی برای باشگاه ایجاد شود.

مربی سابق شهرداری آستارا با اشاره به حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: از این خبر خیلی ناراحت شدم. این موضوع نشات گرفته از مشکلات ساختاری فوتبال ماست و در حال حاضر این که بخواهیم از بین باشگاه، فدراسیون و مدیران سابق وزارت ورزش به دنبال مقصران این اتفاق باشیم، سودی برای ما نخواهد داشت. این موضوع ناشی از سوء مدیریت ها در سال های قبل بوده ولی الان باید تلاش کرد که مشکلات حل شود تا محرومیت نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان ادامه دار نشود و سال های بعد هم رخ ندهد.

وی ادامه داد: سال های قبل برانکو حرف قشنگی را در مورد مشکلات فوتبال ما عنوان کرد. او بارها در زمان های مختلف گفت اگر مشکلات ساختاری ما حل نشود، فوتبال ایران عقب گرد خواهد داشت و آماتور خواهد شد. حالا حرف برانکو به نوعی رخ داده ولی نباید اجازه بدهیم این عقب گرد و مشکلات بیشتر شود.

برمک در مورد بازی پرسپولیس در جام حذفی برابر ذوب آهن گفت: بازی دو تیم بدون شک بازی زیبا و هیجان انگیزی خواهد شد. تیم های مهدی تارتار همیشه برابر پرسپولیس عملکرد خوبی را از خود به نمایش می گذارد و در طرف دیگر پرسپولیس برای قهرمانی در جام حذفی هم حساب ویژه ای باز کرده است. با این تفاسیر پیش بینی می کنم این دیدار، بازی زیبایی از کار درآید و انگیزه های دو تیم باعث شود بازی هیجان انگیزی را ببینیم. تیم های تارتار معمولا سخت گل می خورند و همین موضوع سبب می شود این احتمال دور از انتظار نباشد که بازی به پنالتی هم کشیده شود.

مهاجم سال‌های دور پرسپولیس اشاره‌ای به فاز تهاجمی تیم داشت، موضوعی که با مصدومیت عیسی آل‌کثیر و حامد پاکدل به شرایط ویژه‌ای تبدیل شد. برمک در این رابطه خاطرنشان کرد: از اتفاقی که برای عیسی رخ داد، خیلی ناراحت شدم و امیدوارم او با قدرت به فوتبال بازگردد. به نظر من با حضور مهدی ترابی، عالیشاه، مهدی خانی و عبدی مشکل خط حمله حل می شود. با این وجود حضور یک مهاجم سرزن که بتواند در نبردهای هوایی به پرسپولیس کمک کند را لازم می دانم، کسی که شیوه بازی اش شبیه مغانلو باشد. در ابتدای فصل گفتم شهریار با جدایی از پرسپولیس بزرگترین اشتباه فوتبالی خود را انجام داد و حالا اگر شرایط فراهم شود، حضور دوباره اش می تواند اتفاق فوق العاده ای برای قرمزپوشان باشد. 

انتهای پیام//  

نظر شما