شکست دوباره آملی‌ها مقابل قهرمان نیم‌فصل/ گنبدی‌ها انتقام گرفتند

۱۴۰۰/۱۰/۲۶ - ۱۸:۲۸:۱۳
کد خبر: ۱۲۸۶۹۴۱
شکست دوباره آملی‌ها مقابل قهرمان نیم‌فصل/ گنبدی‌ها انتقام گرفتند
گنبدی‌ها با غلبه بر مس رفسنجان انتقام شکست هفته پنجم دور رفت را گرفتند، اما فولاد مبارکه سپاهان در جدال با لبنیات هراز آمل نتیجه دیدار دور رفت را تکرار کرد.

به گزارش برنا؛ هفته هجدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (یکشنبه 26 دی‌ماه) با هفت دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، رامسر، گنبد، یزد، ورامین و آمل پیگیری می‌شود.

در چهارمین مسابقه این هفته شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات هراز آمل درحالی میزبان قهرمان نیم‌فصل بودند که برد و باخت در این بازی تاثیری در تغییر رتبه فولاد مبارکه سپاهان نداشت، اما آملی‌ها امیدوار بودند با غلبه بر مدعی قهرمانی، جایگاه چهارمی خود را ارتقا دهند.

در طولانی‌ترین دیدار (156 دقیقه) هفته هجدهم لیگ برتر والیبال مردان تیم لبنیات هراز آمل تنها موفق به پیروزی در ست سوم ( 25 بر 21) شد تا فولاد مبارکه سپاهان با ثبت نتیجه 3 بر یک و کسب امتیازات 27 بر 25، 34 بر 32 و 28 بر 26 در ست‌های اول، دوم و چهارم، سه امتیاز شیرین این بازی را به دست آورد.

این رقابت درحالی برگزار شد که دو تیم در هفته پنجم هم مقابل هم قرار گرفته بودند و تیم فولاد مبارکه سپاهان موفق شده بود با نتیجه سه بر یک از سد حریف بگذرد.

مسعود یزدان‌پناه و محمد شاهمیری ناظران فنی و داوری این بازی بودند. مسعود ذوقی و محمد آقایی هم به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت بازی را برعهده داشتند. ضمن این‌که داود نافعی به عنوان داور ویدئوچک در این دیدار حضور داشت.

هفتمین برد شاگردان جزیده

شهرداری گنبد به عنوان تیم دوازدهم درحالی هفته هجدهم را استارت زد که 6 برد و 20 امتیاز در کارنامه داشت و پیروزی در بازی خانگی می‌توانست نقش موثری در فاصله گرفتن این تیم از جایگاهش در پایین جدول داشته باشد. اتفاقی که البته در بهترین زمان ممکن برای گنبدی‌های رخ داد تا شاگردان عظیم جزیده با پیروزی سه بر صفر مقابل میهمانشان مس رفسنجان، هم به آن‌چه در هفته هجدهم می‌خواستند برسند و هم انتقام شکست سه بر صفر هفته پنجم دور رفت را بگیرند.

در این رقابت که در مدت زمان 94 دقیقه برگزار شد، شهرداری گنبد موفق به کسب امتیازات 25 بر 19، 25 بر 23 و 25 بر 19 شد. مس رفسنجان نیز نهمین شکست فصل خود را تجربه کرد تا تعداد برد و باخت‌های این تیم برابر شود.

حسین پورکاشیان، علی‌اصغر کاظمی، مرتضی اکرمی و وحید خراسانی به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و دوم، تیم نظارت و قضاوت بازی را تشکیل دادند.

برد پاس گرگان برابر هورسان رامسر

پاس گرگان که این هفته در رقابت غیرمستقیم با فولاد سیرجان ایرانیان بر سر رتبه هشتمی جدول بود، نیاز به پیروزی در بازی خارج از خانه مقابل هورسان داشت. شاگردان عیسی سنگدوینی در تیم پاس اما موفق شدند با غلبه بر میزبان و ثبت نتیجه سه بر یک به سود خود، به هدفشان که پیروزی در هفته هجدهم رسیدند.

گرگانی‌ها در ست‌های اول، دوم و چهارم به امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 23 و 25 بر 20 رسیدند و با فولاد سیرجان هم امتیاز شدند (هر دو تیم 25 امتیازی هستند). در طرف مقابل هورسان تنها در ست سوم موفق به کسب امتیاز 25 بر 22 شد.

پاس گرگان در این مسابقه هشتمین برد خود را به دست آورد و هورسان رامسر نیز دوازدهمین شکست فصل را تجربه کرد.

امین برق‌لشگر، بهمن سلطانی و بهروز جعفری به عنوان ناظر فنی، ناظر ویژه و ناظر داوری، نظارت این دیدار را برعهده داشتند. کیوان عابدزاده و هادی تیموری هم داوران اول و دوم بازی بودند که 124 دقیقه طول کشید.

انتهای پیام // 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز