بهنام طاهرزاده در گفت‌و‌گو با برنا

پرسپولیس مثل بایرن مونیخ بازی می‌کند/ امیدوارم مدیران جدید برای وعده‌های خود ارزش قائل شوند

۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۸۸۸۱۸
پرسپولیس مثل بایرن مونیخ بازی می‌کند/ امیدوارم مدیران جدید برای وعده‌های خود ارزش قائل شوند
پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس در حال حاضر به سبک بایرن و منچسترسیتی که از نیمه خودی به حریفان فشار وارد می‌کنند، بازی می‌کند.

بهنام طاهرزاده، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، با اشاره به بلوغ فنی و تاکتیکی پرسپولیس در بازی این تیم برابر ذوب آهن اصفهان در جام حذفی که منجر به پیروزی سرخ‌ها شد، به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: هیچ تیمی در ایران به سبک و سیاق پرسپولیس بازی نمی‌کند و نمایش درخشان این تیم در اصفهان اتفاق خوب و امیدوارکننده‌ای برای پرسپولیس و هوادارانش است که ششمین قهرمانی متوالی را در لیگ برتر به دست آورد.

وی افزود: روند کاری و فنی پرسپولیس در اصفهان همه را امیدوارتر کرد تا اطمینان پیدا کنیم که این بازی می‌تواند استارتی برای اوج گیری دوباره تیم گل محمدی باشد. در حال حاضر به جرات می توانم بگویم پرسپولیس به سبک بایرن مونیخ و منچسترسیتی که از نیمه خودی به حریفان فشار وارد می کنند، بازی می‌ کند و این قابلیت در حال حاضر در ایران در تیمی به جز پرسپولیس دیده نمی شود.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس این قدرت را دارد حفظ توپ و کارهای تاکتیکی‌اش را از زمین حریفان آغاز کند و این سیستم و طراحی بازی می تواند نویدبخش اتفاقات خوبی برای این تیم باشد.

مهاجم اسبق پرسپولیس نوسان در فوتبال را طبیعی خواند و در این باره تاکید کرد: نوسان در فوتبال برای هر تیمی مسئله‌ای کاملا طبیعی است و یکی از علل اصلی نوسان پرسپولیس در برخی از بازی‌های قبلی‌اش مشکلات روحی و روانی ناشی از مشکلات عدیده باشگاه است که در برهه‌ای از زمان و برخی از بازی‌ها، آرامش و تمرکز را از کادر فنی و بازیکنان گرفته بود اما امیدوارم حالا که تیم از نظر روحی و روانی شرایط بهتری دارد، این اتفاق دیگر برای تیم تکرار نشود تا پرسپولیس بهترین نتایج را کسب کرده و ششمین قهرمانی متوالی را به دست آورد. روند این روزهای پرسپولیس نوید این را می‌دهد که کسب قهرمانی ششم برای این تیم دور از دسترس نخواهد بود.

طاهرزاده با اشاره به وعده‌های اخیر مدیریت جدید باشگاه به پرسپولیسی‌ها گفت: امیدوارم درویش و دیگر مدیران پرسپولیس در هیئت مدیره بتوانند به قول‌هایی که می‌دهند، جامه عمل بپوشانند. پرسپولیس مدیرانی می خواهد که توان درآمدزایی برای باشگاه را داشته باشند و درویش و دیگر اعضای هیئت مدیره با حل مشکلات مالی، در این برهه حساس موفق عمل کنند. مدیریت در پرسپولیس حکم شمشیر دولبه‌ای را دارد که اگر با موفقیت همراه باشد می‌تواند مدیران را تا سالیان سال در قلب میلیون ها ایرانی جاودان کند.

مهاجم سال‌های گذشته پرسپولیس با تاکید بر تغییر رویه تیم فوتبال فولاد پس از حضور جواد نکونام به عنوان سرمربی این تیم در آستانه دیدار سرخ‌ها برابر قرمزهای اهوازی تصریح کرد: با حضور جواد نکونام ساختار فنی و شخصیتی فولاد تغییر کرده و باعث شده بازی‌هایی که این تیم در نیم فصل اول از خود به نمایش گذاشت، روز به روز بهتر شود، به طوری که فولاد در حال حاضر تبدیل به یکی از تیم های قدرتمند در لیگ برتر شده و با این وجود با حضور کادر فنی باهوش و بازیکنان توانمند، پرسپولیس هم حریف سرسختی برای فولاد است و می‌تواند روز سختی را در استادیوم آزادی برای این تیم رقم بزند.

طاهرزاده گفت: با تمام این اوصاف پرسپولیسی که در این فصل هدفش کسب ششمین قهرمانی متوالی در لیگ است، بدون توجه به نام و شرایط حریفان، برابر رقبا به میدان می رود و با چهره‌ای که از پرسپولیس در اصفهان دیدم، تیم گل‌محمدی می تواند از پس  فولاد برآمده و این تیم را هم شکست بدهد.

انتهای پیام//

نظر شما