جمشید شاه‌محمدی در گفت‌و‌گو با برنا

مدیریت پرسپولیس مشکلات را برطرف کند/ از عبدی راضی نیستم

۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۸۹۶۹۳
مدیریت پرسپولیس مشکلات را برطرف کند/ از عبدی راضی نیستم
پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس به تقویت در نیم فصل دوم نیاز دارد و امیدوارم مدیریت باشگاه نیازهای کادر فنی در این زمینه را برطرف کند.

جمشید شاه‌محمدی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در مورد دیدار اخیر پرسپولیس برابر فولاد که منجر به پیروزی یک بر صفر تیم گل‌محمدی شد، به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: اگرچه در دقایق ابتدایی این بازی، ابتکار عمل در دست فولادی ها بود اما پرسپولیسی‌ها خود را در زمین پیدا کردند و راه های جدیدی برای بیرون آمدن از پرس و فشار حریف و نزدیک شدن به دروازه این تیم ترسیم نمودند. این روند در نیمه دوم شکل کامل تری را به خود گرفت و در نهایت پرسپولیس به گل برتری و ارزشمند رسید.

وی افزود: پس از گل، فولاد کمی جلو کشید و این مسئله یک مقدار تراکم فولادی‌ها در میان میدان را کم کرد و پرسپولیس بهتر از قبل میانه میدان را در اختیار گرفت و در نهایت برد خوبی را به نام خود به ثبت رساند تا یک گام دیگر به صدر جدول نزدیک تر شود.

مهاجم سال‌های دور پرسپولیس در مورد گلزنی مهدی عبدی در این بازی و شرایط این بازیکن در ترکیب اصلی سرخ‌ها خاطرنشان کرد: عبدی مهاجم گلزنی است و از نظر چارچوب شناسی شرایط خوبی دارد اما از نظر دوندگی نتوانسته انتظارها را برآورده کند، فاکتوری که برای مهاجم خیلی مهم است. شخصا از این نظر از عبدی راضی نیستم. او مهاجم و بازیکن جوانی است که باید دوندگی و تلاش بیشتری داشته باشد.

پیشکسوت سرخ‌ها در خصوص عملکرد دو بازیکن تاجیک پرسپولیس در این دیدار اظهار داشت: این دو بازیکنان جوانی هستند که فعلا به زمان نیاز دارند. البته شرایط وحدت را بهتر از منوچهر دیدم. وحدت در این بازی خیلی خوب و با انگیزه نشان داد و شکل بازی‌اش به گونه‌ای بود که با اعتماد به نفس بالا در خط دفاعی ظاهر شد. در مجموع شرایط دو بازیکن را خوب دیدم و بر این باور هستم یحیی انتخاب های خوبی را در جذب این دو نفر داشته است.

شاه‌محمدی درباره نیازهای پرسپولیس برای تقویت تیمش در نیم فصل دوم به خبرنگار برنا گفت: یک از اصلی‌ترین نیازهای پرسپولیس تقویت خط حمله و جذب یک مهاجم ششدانگ و گلزن است، مهاجمی که قدرت مانور در محوطه جریمه و سرزنی را داشته باشد و در کارهای سرعتی موفق عمل کند. جذب چنین مهاجمی با این خصوصیات فنی می تواند قدرت فاز تهاجمی را بالا برده و قدرت بیشتری را به خط حمله تیم ببخشد.

وی در پایان تاکید کرد: پرسپولیس برای حضور موفق در ادامه فصل جدا از مسائل فنی، به آرامش روحی و روانی نیاز مبرم دارد. امیدوارم مدیریت جدید هم سو با نیاز کادر فنی عمل کرده و مشکل محرومیت دوباره از نقل و انتقالات را حل و با تزریق پول به تیم دغدغه ها را رفع کند تا پرسپولیس بتواند با قدرت کار خود را در نیم فصل دوم ادامه بدهد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز