تداوم صدرنشینی رعد پدافند در لیگ تنیس روی میز

۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۰:۴۵:۱۷
کد خبر: ۱۲۹۰۲۹۶
تداوم صدرنشینی رعد پدافند در لیگ تنیس روی میز
رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز در دو بخش مردان و زنان با صدرنشینی رعد پدافند و شهرداری شهر بابک ادامه دارد.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، مرحله دوم سی امین دوره رقابتهای لیگ برتر باشگاههای کشور با حضور ۸ تیم از روز یکشنبه سوم بهمن ماه در آکادمی امیر احتشام زاده تهران در حال برگزاریست.

در این مرحله از رقابتها تیم رعد پدافند هوایی اصفهان که در پایان مرحله اول با کسب ۱۰ امتیاز در صدر جدول رده بندی جای گرفت، در مرحله دوم با پیروزی ۴ بر ۱ مقابل دانشگاه آزاد و برد قاطع ۵ بر صفر برابر پالایش نفت ابادان با مجموع ۱۴/۵ امتیاز در رده نخست قرار دارد.

تیم فراسنج با ۹ امتیاز حاصل از دور اول راهی دور دوم شد. فراسنج با جذب بازیکن اهل کره جنوبی به دنبال صدرنشینی و تکرار عنوان قهرمانی سال گذشته خود، ابتدا در برابر عقاب نهاجا ۵ بر صفر به پیروزی رسید اما در مصاف با شهرداری کرج با نتیجه ۴ بر ۱ مغلوب شد تا شاگردان امیر بخشی در شهرداری کرج بردی روحیه بخش را بدست آورند.  تیم فراسنج با ۱۲ امتیاز در رده دوم و شهرداری کرج با ۱۰/۵ امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی قرار دارند.

تیم دانشگاه آزاد در مصاف با رعد پدافند ۴ بر ۱ مغلوب شد اما در برابر پادما یدک ۳ بر ۲ به پیروزی دست یافت. دانشگاه آزاد با کسب ۸ امتیاز حاصل از دور اول، موفق شد در مجموع با ۱۰ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار گیرد.  پادما یدک با ۹/۵ امتیاز، پالایش نفت آبادان با مجموع ۸ امتیاز، عقاب نهاجا با ۳/۵ امتیاز و مقاومت تبریز با ۲ امتیاز در رده های پنجم تا هشتم قرار دارند.

*شهرداری شهر بابک به دنبال پوکر قهرمانی در لیگ زنان

دور دوم رقابتهای لیگ برتر بانوان باشگاههای کشور از عصر روز یکشنبه سوم بهمن ماه با حضور شش تیم حاضر در لیگ به میزبانی استان اصفهان در حال پیگیری است.  در این مسابقات تیم شهرداری شهر بابک که در دور اول با ۷/۵ امتیاز بدون باخت در صدر جدول رقابتها جای گرفته بود، موفق شد در پایان روز دوم از مرحله دوم با پیروزی مشابه ۴ بر ۱ در مقابل پادما یدک و دانشگاه آزاد به امتیاز ۱۱/۵ برسد تا با چهارمین قهرمانی پی در پی در لیگ برتر فاصله ی چندانی نداشته باشد.

تیم دانشگاه آزاد که در دور اول با ۶/۵ امتیاز در رده دوم جای داشت در مرحله دوم توانست ۴ بر ۱ گلستان تجارت جنوب را شکست دهد و با کسب نیم امتیاز حاصل در مصاف با شهرداری شهر بابک، با مجموع ۹ امتیاز همچنان در رده دوم قرار گیرد.  پادما یدک نیز در دور اول با ۵/۵ امتیاز کسب شده در رده سوم جدول رقابتها قرار داشت و در دور دوم که میزبانی رقابت ها را بر عهده داشت ابتدا ۴ بر ۱ نتیجه را به شهرداری شهر بابک واگذار کرد و در تقابل با تیم شهید سلیمانی شیراز ۴ بر ۱ به پیروزی دست یافت تا همچنان با ۸ امتیاز در رده سوم جدول شش تیمی لیگ جای بگیرد.

تیم های شهید سلیمانی شیراز با ۵ امتیاز، گلستان تجارت جنوب با ۲ امتیاز و سانا صنعت زیما با ۲ امتیاز به ترتیب در رده های چهارم تا ششم قرار گرفته اند.  بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بانوان در 3 مرحله و با حضور 6 تیم در حال برگزاریست.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز