چهره‌های آشنای فوتبالیست‌های همسایه غربی ایران؛ از محبوبیت ستاره پرسپولیسی تا سابقه جذاب برای عمادرضا

۱۴۰۰/۱۱/۰۷ - ۰۴:۵۰:۰۵
کد خبر: ۱۲۹۰۸۱۷
چهره‌های آشنای فوتبالیست‌های همسایه غربی ایران؛ از محبوبیت ستاره پرسپولیسی تا سابقه جذاب برای عمادرضا
تیم ملی عراق در حالی خود را برای دیدار برابر ایران در مرحله انتخابی جام جهانی آماده می کند که در تقابل ایران روبروی همسایه غربی خود شاهد حضور چهره‌های آشنایی برای فوتبالدوستان ایرانی هستیم، چهره‌هایی که به دلیل همجواری ایران و عراق پای شان به لیگ کشورمان باز و حتی بعضا تبدیل به چهره‌های محبوب برای فوتبالدوستان کشورمان شده‌اند.

به گزارش برنا؛ در رویارویی پیش روی ایران و عراق، حضور چهره ای سرشناس و البته دوست داشتنی در ترکیب حریف کشورمان روبروی شاگردان اسکوچیچ می تواند نقطه عطفی برای این دیدار باشد. بشار رسن چهره ای که سال های نه چندان دور با پوشیدن پیراهن شماره 5 پرسپولیس برای اهالی فوتبال در ایران چهره ای آشنا محسوب می شود، در حالی همراه کاروان عراق به تهران آمد که با  استقبال ویژه ای روبرو شد، موضوعی که بهانه ای شد برای بررسی چهره های سرشناس تیم عراق که در لیگ ایران حضور پیدا کرده، خوش درخشیدند و تبدیل به بازیکنان  شناخته شده ای برای فوتبال ایران در زمینه باشگاهی شدند.

بشار رسن

بدون شک تمام پرسپولیسی ها تا سال های سال نام بشار را از یاد نخواهند برد. ملی پوش تیم ملی فوتبال عراق که از سال 2017 تا 2021 با انجام حدود 70 بازی رسمی برای پرسپولیس تبدیل به ستاره ای پرفروغ در ایران شد. بازیکن بی حاشیه ای که تمام مدت حضورش در پرسپولیس با کمترین نوسان فنی و رعایت تمام اصول اخلاق حرفه ای دوران درخشانی را در دوره طلایی قرمزهای پایتخت داشت.

عمادرضا

image_600_400

یکی از سرشناس‌ترین ستاره های سابق تیم ملی عراق که در باشگاه های ایران حضور داشت، عمادرضا است. ستاره ای که از 2005 با حضور در فولاد کار خود را در فوتبال ایران آغاز کرد و در ادامه سپاهان (در 2 دوره) و شاهین بوشهر حضور یافت و توانست نام خود را در زمره چهره های شاخص عراقی ها در ایران به ثبت برساند.

هوار ملامحمد

دیگر بازیکن شاخص در فوتبال ایران که تجربه حضور در پرسپولیس و استقلال را در کارنامه فوتبالی اش در ایران دارد هوار ملامحمد است. بازیکنی که در پرسپولیس و استقلال در مجموع 27 بازی و 7 گل در لیگ ایران در کارنامه داشت.

عبدالوهاب ابوالهیل

عبدالوهاب ابوالهیل نام دیگری از ستاره های سابق عراق است که سابقه زیادی در فوتبال ایران دارد. ابوالهیل در زمان حضورش در استقلال اهواز و سپاهان در سال 2004 تا 2009 در تیم ملی عراق عضویت داشت.

طارق همام

22

طارق همام بازیکن سابق استقلال که یک فصل را در جمع آبی های تهرانی حضور داشت و 14 بازی و 2 گل را برای استقلال به ثمر رساند، یکی دیگر از چهره های آشنای عراق در ایران محسوب می شود، با این تفاوت که او پیش از حضور در فوتبال ایران در تیم ملی عراق حضور داشت.

کرار جاسم

Karrar3

بازیکن ملی پوش عراقی که شاید در لیگ ایران حاشیه هایش بیش از پرداختن به متن بود، کرار جاسم است، بازیکنی که سابقه حضور در مقاطع مختلف در تیم هایی مانند تراکتور، استقلال، شاهین بوشهر، نفت آبادان و در حال حاضر نفت مسجدسلیمان را در کارنامه اش در فوتبال ایران دارد و بازیکن ملی پوش عراق در سال های نه چندان دور به شمار می رود.

علا عبدالزهرا

مهاجم تیم ملی عراق دیگر بازیکنی است که از سال 2006 سابقه حضور در لیگ ایران را در کارنامه خود می بینید، بازیکنی که تراکتور و مس تیم های ایرانی بودند که پیراهن آن تیم ها را سال های قبل برتن کرد و برای اهالی فوتبال در ایران چهره شناخته شده ای محسوب می شود. 

انتهای پیام//  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز