امیر حاج رضایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس می‌تواند در قطر گل بزند/ برانکو مربی باتجربه‌ای است

۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۴۹:۴۰
کد خبر: ۷۵۹۶۲۲
پرسپولیس می‌تواند در قطر گل بزند/ برانکو مربی باتجربه‌ای است
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: برانکو مربی با تجربه ای است ولی در خوش‌بینانه ترین حالت شاید پرسپولیس بتواند یک گل در قطر بزند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس ایران در جریان دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه مهمان السد قطر خواهد بود.

امیر حاج رضایی، پیشکسوت فوتبال ایران درگفتگو با خبرنگار برنا در خصوص این بازی عنوان کرد: تیم پرسپولیس شرایط خوبی ندارد. قصد قیاس ندارم ولی وضعیت تیم ها به هیچ عنوان یکی نیست.  تیم هایی که در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان بازی می کنند باید بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار زیادی داشته باشندکه به صورت بازیکن چرخشی از آن ها استفاده شود تا درجه مصدومیت و محرومیت پایین بیاید.

وی افزود: پرسپولیس از اول فصل با کمبود بازیکن مواجه است، در این بازی نیز وضعیت تیم وخیم تر است چون هم بازیکن مصدوم دارد و هم بازیکن محروم که قطعا کار تیم را دشوار می کند چون بازیکنی برای جایگزین کردن ندارد.

حاج رضایی اضافه کرد: برانکو مربی با تجربه ای است. شاید اگر یک مربی ایرانی هدایت پرسپولیس را در دست داشت بارها به این وضعیت موجود اعتراض می کرد ولی برانکو به عنوان یک مربی با تجربه و حرفه ای با همین شرایط به جای پرداختن به حاشیه سعی می کند با امکانات موجود به دنبال نتیجه باشد.

وی در پایان افزود: السد در این بازی قطعا به دنبال برد است و طبق گفته مربی تیم علاقه دارند در بازی با گل های بیشتری به نتیجه برسند و گلی هم دریافت نکنند. در خوش‌بینانه ترین حالت شاید پرسپولیس بتواند یک گل در قطر بزند.

نظر شما