امیر حاج‌رضایی:

قهرمانی پرسپولیس می‌تواند پتانسیل فوتبال ایران در قاره کهن را بار دیگر به منصه ظهور برساند

۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۵۱:۲۰
کد خبر: ۷۷۰۹۰۰
قهرمانی پرسپولیس می‌تواند پتانسیل فوتبال ایران در قاره کهن را بار دیگر به منصه ظهور برساند
پیشکسوت فوتبال گفت: فوتبال ایران با ظرفیت بالایی که دارد باید در مسیر بهتر قرار بگیرد تا موفقیت های بیشتری را بدست آورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیر حاج رضایی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: زمانی که داور مسابقه برگشت پرسپولیس-السد قطر سوت پایان بازی را به صدا در آورد شادی و شعف زیادی در بین فوتبال دوستان به وجود آمد و در خیابان های شهرهای مختلف شاهد این نشاط عمومی بودیم چراکه واقعا مردم در این شرایط خیلی خوشحال شدند و به این پیروزی فرا رنگی نگاه کردند.

بازیکن و مربی پیشین فوتبال با بیان اینکه سالیان زیادی است که تیم های ایرانی نتوانسته اند به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسند، گفت: در شرایطی که پرسپولیس با دست خالی به این مهم دست پیدا کرده در نوع خود ارزشمند است و تصور کنید اگر در استمرار موفقیت های این تیم، قهرمانی هم به ارمغان آید چه تبعات مثبت اجتماعی می تواند به دنبال داشته باشد.

او اظهار داشت: موفقیت پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان در شرایط کنونی به سود جامعه است نه فقط فوتبال چرا که مردم در این شرایط به این افتخار بزرگ نیاز دارند. قهرمانی پرسپولیس می تواند پتانسیل فوتبال ایران در قاره کهن را بار دیگر به منصه ظهور برساند و این امیدواری هم وجود دارد اکنون که با شایستگی فینالیست شده و دیدار برگشت هم در تهران و مقابل تماشاگران مشتاق کشورمان برگزار می شود نماینده ایران فاتح میدان بزرگ لیگ قهرمانان آسیا باشد.

حاج رضایی خاطرنشان ساخت: فوتبال ایران با ظرفیت بالایی که دارد باید در مسیر بهتر قرار بگیرد تا موفقیت های بیشتری را بدست آورد چرا که شکی نیست که فوتبال ما از ظرفیت ها و استعدادهای قابل توجهی برخوردار است و نیازمند توجه عمیق تر و جدی تر از سوی مدیران فوتبالی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز