بهزاد داداش‌زاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس هر زمان اراده کند می‌تواند خلق موقعیت کند/ در همان ۹۰ دقیقه باید کار کاشیما را تمام کنیم

۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۰۵:۴۹:۲۳
کد خبر: ۷۷۳۴۵۱
پرسپولیس هر زمان اراده کند می‌تواند خلق موقعیت کند/ در همان ۹۰ دقیقه باید کار کاشیما را تمام کنیم
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: در هیچ کجای دنیا شما نمی توانید تیمی را پیدا کنید که از پنجره نقل و انتقالاتی محروم باشد اما بتواند در رقابت های قاره ای به چنین افتخاری دست پیدا کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بهزاد داداش زاده، پیشکسوت پرسپولیس پیرامون بازی برگشت لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت: فوتبال قابل پیش بینی نیست، باید بپذیریم که در بازی رفت ما اشتباهاتی داشتیم اما مهمتر از این موضوع است که آن بازی و نتیجه اش تمام شده است و حالا ۹۰ دقیقه فرصت داریم تا بتوانیم تاریخ سازی کنیم.

وی در ادامه افزود: در بازی رفت پرسپولیس نشان داد هر زمان که اراده کند می تواند خلق موقعیت کند و خط دفاع ژاپن را تحت تاثیر قرار دارد. من فکر می‌کنم اگر بتوانیم در نیمه نخست با توجه به فشار یار دوازدهم خود یعنی تماشاگران یک گل بزنیم، بسیاری از مشکلات پرسپولیس حل می‌شود و حتی می‌توان بگوییم در همان ۹۰ دقیقه می توانیم کار را تمام کنیم.

بخش دیگری از صحبت‌های هافبک پیشین پرسپولیس و تیم ملی درباره شرایط کلی تیم پرسپولیس در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا بود، وی دراین باره اظهار داشت: در هیچ کجای دنیا شما نمی توانید تیمی را پیدا کنید که از پنجره نقل و انتقالاتی محروم باشد اما بتواند در رقابت های قاره ای به چنین افتخاری دست پیدا کند. پس تا همین جای کار این بچه ها کاری بی نظیر انجام دادند و لایق بهترین ها هستند، حال شما در نظر بگیرید علاوه بر بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس مشکلات دیگری از جمله مسائل مالی نیز داشت و اگر این تیم قهرمان شود که واقعا شاهکار کرده و اگر هم به این مهم دست پیدا نکرد کار بسیار بزرگی انجام شده که باید قدر تک تک بچه ها کادر فنی و مدیریت تیم را دانست و قدردان آنها بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بنده به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ پرسپولیس از تماشاگران خواهش می کنم، فقط تیم خود را تشویق کنند، آنها نقش بسیار پررنگی می توانند در این بازی داشته باشند، پس نیاز پرسپولیس این است که  ۹۰ دقیقه تشویق شود و البته تماشاگران از حاشیه دوری کنند، چرا که ما با برگزاری موفق این دیدار ثابت خواهیم کرد که هیچ مشکلی برای میزبانی بازی‌های بزرگ و نخواهیم داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز