با همکاری فدراسیون؛

مسابقات تیراندازی با کمان دانشجویان کشور برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۹:۰۸:۴۸
کد خبر: ۷۷۵۶۶۱
مسابقات تیراندازی با کمان دانشجویان کشور برگزار می‌شود
مسابقات قهرمانی تیراندازی با کمان دانشجویان کشور با همکاری فدراسیون تیراندازی با کمان و دانشگاهی در تمامی استان‌های کشور برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، به منظور هماهنگی و برنامه ریزی مسابقات تیراندازی با کمان دانشجویان برای شناخت نفرات برتر برای حضور در تیم ملی دانشجویان برای شرکت در سی امین یونیورسیاد دانشجویان جهان جلسه روسای فدراسیون دانشگاهی و تیراندازی با کمان برگزار شد.

در جلسه که با حضور دهخدا رئیس فدراسیون دانشگاهی، شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان، نجار مدیر تیم های ملی فدراسیون تیراندازی با کمان، کریمی مسئول کمیته فنی و مسابقات و مرادی مدیر روابط عمومی فدراسیون در محل فدراسیون دانشگاهی برگزار شد در خصوص چگونگی برگزاری و تشکیل تیم ملی تیراندازی با کمان دانشجویان بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه مقرر شد با همکاری هیات های ورزش دانشگاهی و تیرو کمان استانها مسابقات استانی تا پایان دی ماه  برگزار و نفرات برتر پس از تایید فنی به مسابقات کشوری راه یابند. همچنین مسابقات کشور به منظور شناخت نفرات برتر برای حضور در تیم ملی دانشجویان برای شرکت در یونیورسیاد 2019 ایتالیا همزمان با دهه مبارک فجر در سایت فدراسیون تیراندازی با کمان برگزار شود. در پایان این جلسه حکم رئیس انجمن تیراندازی با کمان دانشجویان به شعبانی اهداء شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز